Tehniline info

Tehniline info

Siin on vanem osa tõstetud külmalt '2012-2022' alla ja uued juurde kirjutatud.

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:17

2012-2022

2012-2022

Siia on tõstetud kõik enne uuendust tehtud-kirjutatud asjad.

admin Fri, 05/19/2023 - 08:17

Tegemata tööd

Tegemata tööd
  1. printerfriendly+pdf+epub etc genereerimine suuremas osas töötab. Proovisin ka epubi, aga see on alfa ja mina seda stabiilselt tööle ei saanud.
  2. Search kasti asukoht -- proovisin seda nihutada, saab absolute asukohaga (header on relative, selle järgi saab panna), aga, see on eri brauserites eri koha peal... Praegu on lihtsalt float right.
  3. Peaks tekitama live-feedid uudiste ja ubaasi kirjetest -- uurin, kuidas see on võimalik.
  4. Et lugude taha tekiks number, palju sel kommentaare on -- uurin, kuidas seda teha.
  5.  

 

Üks tõsine tehniline probleem, millega olen palju aega raisanud -- taxonomy terminitega seotud väljad ei ole näha, kui kasutajal ei ole taxonomy administreerimise õigust. Ühelt poolt oleks see nagu Drupali core'i bug, aga kuna see maailmas eriti ei avaldu, on see tõenäoliselt mingi minu hosti serveri eripära. (Add: arvamus, et see on PHP versioonist tulenev -- asi pidavat töötama 5.3 ja varasematega, aga ma pole saanud katsetada)

Vahepeal sain isegi tööle workaroundi -- installisin drupal 7.15 versiooni ja uppgrade'isin selle d7.16-ks, siis toimis... kuni ühel päeval olin alguses tagasi; ja backupilt taastamine ei aita, nii et asi on kuidagi kavalam.

Mida see praktikas tähendab? Kui asi töötaks normaalselt, siis saaksid tavakasutajad kasutada taxonomy terme ilma riskita neid rikkuda, st nad näevad vastavaid valikud ja toimetaja (vastavate õigustega) paneb need paika. Näiteks kui autorid on kirjeldatud taxonomys ja kasutaja, kel on õigus luua teatud tüüpi sisu, kus tuleb ära märkida autor, lihtsalt ei näe seda välja. Ta näeb seda siis, kui talle anda taxonomy administreerimise õigus. Nö normaalne tavakasutaja ei saa vahest eriti aru, nii et see polegi väga suur risk (ta ei pääse taxonomyt administreerima). Kui aga kasutaja on natuke suuremate õigustega, näiteks toimetajad, kellel on õigus ka autoreid sisestada, siis juhtub see, et kogu taxonomy on talle tegelikult muutmiseks lahti... See ei takista tglt laiviminekut, sest toimetajaid ei saa lõpuks palju olema ja ehk piisab, kui lugeda neile sõnad peale, et ärge torkige seda, mida pole vaja...

Otsin lahendust muidugi edasi, aga see ei saa kerge olema, sest nii spetsiifilised asjad on tavaliselt sügaval koodis ja seda koodi on palju...

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:05

Install

Install

Install

Selle õpetus on Drupalis endas kirjas ja kuna see on standardne, ei hakka ma seda siia ringi kirjutama.

Tekib (drupal)admin, user 1, mille parool tuleb meelde jätta ja seda kasutajat mitte rohkem kasutada.

NB! Teiste adminnide puhul peab admin endale adminniõigused andma! (Või vähemalt kontrollima -- default ei ole paljudel moodulitel mingeid õigusi! Viimasel ajal on küll juba parem.)

Failide õigesse kohta toppimine

Enamik update'e ja moodulite lisamisi saab ära teha adminni õigustes sisemiste vahenditega.

Kui siiski on vaja käsitsi failisüsteemis käia:

  1. lae moodul alla;

  2. ftp: serverisse. Need on see hostgatoris, public_html, Veskimees, algernon.ee ja neid paroole ma siia ei kirjuta ;-)

  3. lahtipakitud moodul/failid oma kataloogi;

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:18

Lisamoodulid

Lisamoodulid

Core'ist

On vaja enableda: blog, book, (contact - hiljem), forum, locale, syslog (pole hädavajalik)

CKEditor + jWYSIWYG + Wysiwyg.

Sellega on nüüd selline asi, et igatpidi on mõistlk kasutada Wysiwyg moodulit, samas kui moodulil endal editori kaasas ei ole. Üldiselt on hea kasutada CKEditori, aga sellel on omad vead -- nimelt ei tööta tal tekstikasti pikkus ja on ka muid nüansse, mis muudab häälestamise raskeks. Lahendus on tõmmata alla ka teine moodul (jWYSIWYG) ja konfida see näiteks kommentaridega tegelema.

Seni tuli teha nii: /sites/all alla tuleb teha kataloog /libraries ja sinna kopeerida kataloog /sites/all/modules/ckeditor/ckeditor.
Nüüd pole CKEditori mõtet Drupali saidist alla tõmmata, niikuinii on vaja minna saidile http://ckeditor.com/download, võtta sealt moodulid ja kopeerida need /sites/all/libraries/ckeditor.

(https://github.com/akzhan/jwysiwyg/downloads tuleb võtta jwisywygi library ja panna see ka /libraries/jwysiwyg kataloogi --EI TÖÖTA, versioonikonflikt). Tuleb järgida linki wysiwygi installeerimisjuhendil ja tõmmata alla versioon 0.6. ja selle alt on vaja kopeerida libraries'i katalog jwysiwyg, kus on ainult 4 faili.

St. ckeditori library tuleb lihtsalt ümber kopeerida, tähtis on, et wysiwyg saaks kätte failid /sites/all/libraries/ckeditor/ckeditor.js, ja /sites/all/libraries/jwysiwyg/jwysiwyg.js. (Ma ei tea, kas muu on oluline, aga kopeerisin igax juhux terved kataloogid.)

Seejärel tuleb konfida wysiwyg kasutama ckeditori: modules -> wysiwyg -> configure (enne vajutamist kontrolli modules all, et wysiwyg olex enable'itud (ja ckeditor ise disable'itud, aga kui sa moodulit alla ei lae, siis niikuinii on), sealt input filters ja igayhe alt eraldi panna paika buttons, mida tahad. NB! CSS -> editor default (nyyd tglt on, vanasti said muidu sitakarva tausta). PHP-d ei ole konfinud ja plain text ei kasuta wysiwygi.

Tuleb luua configuration -> text formats uus sisutüüp 'Limited' ja panna sellele sisuliselt samad asjad, mis 'filtered html'-ile. Seejärel tuleb configuration -> wysiwyg profiles panna Limitedile külge jwysiwyg editor.

Veel tasub configuration - content authoring - text formats - filtered html lisada tagid <p> <br> <h1> <h2> <h3> <h4> <a> <b> <i> <u> <hr> (kokku peab tulema <p> <br> <h1> <h2> <h3> <h4> <a> <b> <i> <u> <hr> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>) ja määrata full html esimeseks.

Configuration - content authoring - wysiwyg profiles kqigile CKEditoridele kirjutada CSSi alla block tagidesse juurde h1,

Edasi moodulid tähestiku järjekorras, aga nende lubamine ja konfimine käib... teistmoodi. Ent need üldiselt ei lase end vales järjekorras peale panna.

Auto_entitylabel

On paaris kohas kasutusel 'title' i ylekirjutamiseks.

Better formats

Selle abil saab määrata, milliseid tekstiformaate keegi näeb/kasutab.

Ctools

Chaos Tool Suite – vaja piltide ja veel mitme asja jaoks. NB! olen enablenud ainult Ctoolsi enda.

Content_taxonomy

See konverdib sisuväljad (field) taxonomyks. Sellega sünkroniseeritakse autoreid.

Date

Annab (java abil) ilusa kalendri sinna, kus vaja. Panin tglt peale Periodicali katsetamise ajal, nyyd saax ka ilma läbi. Vajab konfimist.

Disable_term_node_listing

Kirjutab üle Drupali kombe taxonomy termi vaatele otsa keevitada kõik saidid, kus termin esineb. Autorite puhul hädavajalik!

Entity

Autoenitylabel ja mõned muud asjad ei tööta ilma selleta.

Image resize filter

Seda on põhiliselt vaja yhe muistse bugi jaoks -- mingi teisendus lqhub muidu lingid, kui seal on tyhik, asendab need %20-ga.

Link

Defineerib sisutyybi link.

Media

Tänane versioon kogu lisameediaga õiendamisest. Konfimine vt eraldi.

Menu_views

Teeb dünaamilisi vaadetel põhonevaid menüüsid.

Name

Defineerib nimevälja.

Print

Teeb need 'printer friendly' lehed, saadab sisu mailiga ja genereerib pdf-i. tulevikus ka epubi (see on praegu mittetoimiv alfa)

Taxonomy_access

Sellega määratakse, mida kellele näidatakse.

Themekey

Selle abil tehakse jutulabori teine kujundus ja mobiiliversioon.

Token

Sellega saab igasuguseid tingimuslikke asju teha. Otseselt seda palju näha ei ole, aga näiteks teatud referentside valimise väljad teeb see...

Viewfield

Defineerib välja, mis sisaldab view'd.

Views

Igasuguste poolautomaatsete loetelude jmt tekitamiseks

Views_fluid_grid

ilusate iserivistuvate kastikeste tegemiseks.

Views_rss

Sama RSSi jaoks


Potentsiaalsed

St olen neid millalgi proovinud, kuid hetkel saidis ei kasutata.

Entity reference

See võimaldab taxonomy asemel igasugustes tingimustes fielde kasutada.

Menu_admin_per_menu

Võib vaja minna siis, kui tekivad suht sqltumatud alajaotused, st Laborile on vqimalik eraldi qigusi anda

Menu_block

parem menyyhaldus. Kuivqrd aga ma menyysid peaaegu ei kasutagi...

Nodeblocks

Lubab node'e salvestada nii, et neid saab blokkidena kasutada. Tahtsin selle abil teha keerukamaid infoblokke, aga hetkel ei ole vaja.

Panels

Võimas temaatiliste lehtede ja yldse kujunduse ringitegemise abivahend, hetkel ei kasuta.

Periodical

Proovisin. Ei tasu -- selle mahu juures, mis Algernonis, kulutan ma installeerimiseks ja overheadiks yldse suurusjärgu rohkem aega-vaeva, kui asi väärt...

Taxonomy_menu

Vüimaldab menyyde genereerimist taxonomy terminite alusel. Töötab, aga mittevajalik.

Galerie

1 vqimalus pildigaleriide tegemisex. Pole hetkel teema... pole kindel, millist kasutama hakkame

YMP

Yahoo media player - muusikafailide mängimiseks päris tore tükk

Kaltura

Videofailide mängimise tükk, aga see annab hetkel vigu (teade tegijatele edastatud).

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:18

Zeropoint, CTI Flex, Views Fluid Grid

Zeropoint, CTI Flex, Views Fluid Grid

Zeropoint

Alla tõmmata, enable, set default.

Diable -> Site name, site slogan.

Style Sky, Layout width – adaptive width, Sidebar layouts – variable asymmetrical sidebars (wide), Themed blocks – sidebars only, Rounded corners, header image rotator, 0point login/reg links (paneb ilusad vähemärgatavad lingid yles paremasse nurka).

Roteeruvad pildid asuvad kataloogis ...(peakataloog)/sites/all/themes/zeropoint/_custom/headerimages.

Pildi mõõt on 846x200.
200 kõrguseks on oluline, pildid võivad ka pikemad olla, eelduselt et vasak ots on must (kaob hiire alla).

Üldiselt on praktiliselt kõik lisamudru kataloogis (peakataloog)/sites/all/themes/zeropoint/_custom/ (seal on footer, läbipaistev hiir ja kõik muu).

Logo ja favicon (hiicon) on kataloogis (peakataloog)/sites/default/files

Veel on vahetatud ikoonid ja üldse paisus custom.css nii suureks, et see on eraldi ära toodud.

CTI Flex  + NB! ZEN - see ei tööta ilma ;-)

CTI Flex on ZENi alamteema. Zeni ei ole vaja enableda, aga see peab masinas olemas olema.

Default confis ainult White+Blue, rounded corners 3px, ja muidugi logoks Logo_hiir_64.png (upload) ja icoks hiicon.jpg (selle võib lihtsalt kirjutada, see olemas ju). User menu, slogan, name ja breadcrumbs kah keelata.

Siis Structure -> Blocks -> CTIFLex ->help minema ja main menu sisualalt ära!

Suurem konf hetkel tegemata.

Views Fluid Grid

Noh, see pole teema, aga sellega on ka trikke tehtud -- VFG enda kataloogis on esiteks VFG_taust.png ja css-i on moditud.

NB! Selleks, et näiteks laiusi juurde teha, tuleb otsida fail css/views_fluid_grid.size.css ja kirjutada sinna juurde näiteks rida:

ul.views-fluid-grid-items-width-120 li.views-fluid-grid-item { width: 120px; }

ja lisaks tuleb võtta fail views/views.fluid.grid.plugin.style.inc ja kirjutada sinna lisaks see boldiga osa:

 $items_width_options  = array('' => t('Auto')) + drupal_map_assoc(variable_get('views_fluid_grid_plugin_style_widths', array(100, 120, 150, 180, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500)));
 

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:19

ZP Custom CSS

ZP Custom CSS

/* Atsi custom style.css */
/* proovisin seda fonti, milles Algernoni logo. Igavad inimesed h22letasid mu maha...
@font-face
{
font-family:Hanger;
src: url('../_custom/hanger.ttf');
}*/

/* Kqigepealt main.css-i ylekirjutused */
/****************************/
body {
/* font-family: Georgia, Times New Roman, Times, serif;
font-size: 100%;
line-height: 125%; siit l2heb vaidlus serif/sans-s vahel, eks ole... praegu muudan ainult v2rvi tumedaks*/
color: #1d1d24;}
/*vahe kitsamaks. Oli 0.9 & 0.5*/
p {
margin-top: 0.4em;
margin-bottom: 0.2em;
}
/*igalt poolt bold v‰lja rookida ja selle asemel suurus*/
h1 {
font-size: 240%;
font-weight:normal;
/* font-family:Hanger;*/
}
h2 {
font-size: 180%;
font-weight:normal;
/* font-family:Hanger;*/
}
h3 {
font-size: 140%;
font-weight:normal;
}
h4 {
font-size: 120%;
font-weight:normal;
}
/*neid 2 kasutatakse ainult kujunduses*/
h5 {
font-size: 100%;
margin: 5px 0 0 10px;
font-weight:normal;
}
h6 {
font-style: italic;
font-weight:normal;
font-size: 90%;
margin: 1px 0 0 10px;
}
/*et kusagil poleks suuri t‰hti*/
.themed-block .title {
font-size: 240%;
/* color: #055065;
font-family:Hanger; */
text-transform: none;}

/*et igalt poolt bold v‰lja rookida*/
.block h2.title a {
font-weight: normal;
}
.title, .title a {
font-weight: normal;
}
.terms ul.taxonomy li.vocab {
font-weight: normal;
}
.view .view-comments-recent .views-field-subject {
font-weight: normal;
}
.uc-store-admin-panel .panel-title {
font-weight: normal;
}

/* To modify the side column widths and the col divider widths, the values that are marked
"Critical Left (Right) divider dimension value = cLddv (cRddv)" and
"Critical Left (Right) col width value = cLcwv (cRcwv) also refer to the desired mod MUST be changed as a group. */
/* Variable asyimmetrical sidebars (wide) (default)
Siin on sisuliselt vasaku ja parema poole laius ‰ra vahetatud */
.colleft {
float: left;
position: relative;
width: 278px; /*** cLcwv ** 204*/
margin-left: -278px; /*** cLcwv ***/ /*** cLddv ** 204*/
}
.colright {
float: right;
position: relative;
width: 204px; /*** cRcwv ** 278*/
margin-right: -204px; /*** cRcwv ***/ /*** cRddv ** 278 */
}
body.two-sidebars .outer {
margin-left: 274px; /*** cLcwv ** 204*/
margin-right: 204px; /*** cLcwv ** 274*/
}
body.sidebar-first .outer {
margin-left: 344px; /*** cLcwv ** 294*/
}
body.sidebar-second .outer {
margin-right: 294px; /*** cLcwv ** 344*/
}
body.sidebar-first .colleft {
width: 344px; /*** cLcwv ** 294*/
margin-left: -344px; /*** cLcwv ***/ /*** cLddv ** 294*/
}
body.sidebar-second .colright {
width: 294px; /*** cRcwv ** 344*/
margin-right: -294px; /*** cRcwv ***/ /*** cRddv ** 344*/
}

/* search headerile paika NB! Vajab ehk torkimist! Absolute t66tab eri brauseritel erinevalt... .region-header .block-search float:right lykkab lihtsalt paremale */
#search-block-form {
/* position:absolute;
bottom: 20px;
right: 20px;*/
float:right;
}

/* Ats: siit algab p2ris custom.css */
/****************************/
/*vesim2rk v2lja kommenteeritud; proovisin l2bipaistvat hiirt, ei qigustanud
#wrapper {
background: transparent url(../_custom/hiir_brt.png) 99% 99% no-repeat;
}*/
/*footeri osa - seda polnud vaja, viskasin v2lja
#brand {
background: url(../_custom/footer_6.png) center center no-repeat;
position: relative;
margin: 5px auto 0; proovisin, kas tqmbab kokku
width: cover; proovisin 100% = fail, auto t66tas
height: 50px; proovisin auto
}*/

/* Sellega m22ratakse Arhiivi kqrgus ja muudetakse nimekiri scrollitavaks
N2idis koodijupp (see t66tas, aga tegi kasti inetuks)
#block-menu-menu-xxx {
height: 200px;
overflow:scroll;}
#block-menu-menu-arhiiv ul {
height: 110px;
overflow-y:scroll;
} */

/* uudisvoog esilehe allservas - kqrgus 2ra piirata ja srolliriba; ei tulnud v2lja...
#block-nodeblock-82 {
height: 600px;
overflow-x:scroll; */

/* HEADER IMAGE ROTATOR */
/************************/
.himg #headimg {
background: #000 url(headerimg/rotate.php) no-repeat 100% 100%; /* rotates images in the headerimg folder. NB! Siit on 2ra vahetatud taustav2rv: oli #fff, ehk valge, panin 000 ehk must */
border-bottom: 1px solid #000; /*millegip2rast oli siin eee*/
}

/* DROP DOWN SHADOW */
ul.firstsublayer,
ul.sublayer {
background: url(../images/menushadow.png) no-repeat 7px 5px;
}

/* UPDATE ICONS FOR NEW BLOCKS */
/*#block-block-XXX .block-icon {
background: transparent url(../images/contact_48.png) no-repeat;
} Blokinumbreid saab teada brauserist Inspectiga ;-)
#block-menu-menu-liivakast .block-icon {
background: transparent url(../_custom/icons/ikoonike_11_32x32.png) no-repeat;
}*/

#block-views-selles_numbris-block_1 .block-icon {
background: transparent url(../_custom/icons/ikoonike_2_32x32.png) no-repeat;
}
#block-views-uudisvoog-block_1 .block-icon {
background: transparent url(../_custom/icons/ikoonike_1_32x32.png) no-repeat;
}
#block-menu-menu-arhiiv .block-icon {
background: transparent url(../_custom/icons/ikoonike_9_32x32.png) no-repeat;
}
#block-views-autorid-block .block-icon {
background: transparent url(../_custom/icons/ikoonike_3_32x32.png) no-repeat;
}
#block-views-autori_teosed-block_1 .block-icon {
background: transparent url(../_custom/icons/ikoonike_8_32x32.png) no-repeat;
}
#block-book-navigation .block-icon {
background: transparent url(../_custom/icons/ikoonike_10_32x32.png) no-repeat;
}

/* SKY ylekirjutused */
/****************/

#body_bg {
border-bottom: 1px solid #eee;
}
td.section.divider {
border-left: 1px dashed #eee;
}
.node.teaser {
border-bottom: 1px dashed #eee;
}
.submitted, .links {
color: #21323F;
}
.by, .by a, .by a:hover {
color: #eee !important;
}
#forum td.topics, #forum td.last-reply {
background-color: #eee;
}

/* MENU & link STYLES */

#subnavlist a {
background-color: #eee;
}
#subnavlist li.menu-550 a {
color: #f2f2f2 !important;
}

/* GRAPHICS CSS */
/****************/

/* siin ja 3 j2rgmises asendatud images/sky _custom-Äôiga; sinna on muidugi ka uued kopeeritud... */

#top_bg {
background: black; /* url(../_custom/fill_top_c.png) 0 100% repeat-x; */
}
#top_left {
background: black; /* url(../_custom/fill_top_left.png) 0 100% no-repeat; */
}
#top_right {
background: black; /* url(../_custom/fill_top_right.png) 100% 100% no-repeat; */
}

h1, h2, h3 {
color: #405080; /* 244864 ja vahepeal tumesinine 0B0B61 */
}
h4, h5, h6 {
color: #2B4051; /* 244864 ja vahepeal tumesinine 0B0B61 */
}

a, a:link,
.title, .title a,
.node .terms,
#aggregator .news-item .categories, #aggregator .source, #aggregator .age,
#forum td .name,
div.admin-panel .description {
color: #405080; /* 2f71a2 */
}

/* headeri sisselogimislink valgeks! */
#user_links a, #user_links a:link {
color: #fff !important;
}

.block.themed-block {
background: #eff2f4; /*url(../_custom/fill_block.png) 0 100% repeat-x*/
border: 1px solid #eee;
}

/* Siin kommenteerisin v2lja fondim22rangu, kuid millegip2rast tekkis serifidega font; panen tagasi. Tausta l2bipaistvus toimib */
#navlinks ul li a, #navlist a {
color: #fff !important;
text-transform: none;
font-family: sans-serif, Arial, Verdana, Helvetica;
font-size: 110%;
background-color: rgb(16, 20, 40);
background-color: rgba(16, 20, 40, .3);}

#navlinks ul li a:hover, #navlist li a:hover {
color: #fff !important;
background-color: #408EC8;
}

/* DROP DOWN LI */
/* set li width & color */
#navlinks ul li.expanded ul li {
border-left: 1px solid #78868E; /*oli 3c90bb*/
border-top: 1px solid #78868E; /*oli 3c90bb*/
border-right: 1px solid #78868E; /*oli 176992*/
border-bottom: 1px solid #78868E; /*oli 176992*/
}

/* DROP DOWN Anchors */
/* first level */
#navlinks ul li.expanded a.expandfirst {
background-color: rgb(2f, 71, a2);
background-color: rgba(2f, 71, a2, .7);
background: url(../images/nav-down.png) no-repeat 7px 50%; /*korraks oli 162040*/
}
#navlinks ul li.expanded a.expandfirst:hover {
background: #408EC8 url(../images/nav-down.png) no-repeat 7px 50%;
}

/* sublevels */
#navlinks ul li.expanded a {
background: rgb(16, 20, 40);
background: rgba(16, 20, 40, .7); /*oli 2f71a2*/
}
#navlinks ul li ul li a:hover {
color: #fff !important;
background: #408EC8;
}
#navlinks ul li.expanded a.expand,
#navlinks ul li.expanded ul li a.expand {
background: url(../images/nav-right.png) no-repeat 95% 9px;
background-color: rgb(2f, 71, a2);
background-color: rgba(2f, 71, a2, .7); /* oli 2f71a2 */
}
#navlinks ul li ul li.expanded a.expand:hover {
background: #408EC8 url(../images/nav-right.png) no-repeat 95% 9px;
}

/* Mitmesogast...*/
/**************/

.front #main h2.title {
font-size: 240%;
margin-top: 0.7em;
/* color: #055065;
font-family:Hanger;*/}

#pid-autorid h1.title, #pid-uudisvoog h1.title {
font-size: 240%;
margin-top: 0.58em;
/* color: #055065;
font-family:Hanger;*/}

.node-type-esileht #main .title {
font-size: 240%;
margin-top: 0.2em;
/* font-family:Hanger;
color: #055065;*/}

.views-field-field-inline-image {
float:left;
padding:8px 14px;}

.region-user5, .region-user6, .region-user7, .region-user8 {
padding: 4px;
/*margin-bottom: 4px;*/
background: #eff2f4; /*url(../_custom/fill_block.png) 0 100% repeat-x*/
border: 1px solid #ddd;
border-radius:4px;}
.region-user5 .title, .region-user6 .title, .region-user7 .title, .region-user8 .title {
font-size: 240%;
padding: 4px;
/* color: #055065;
font-family:Hanger;*/}

.region-user5 .content, .region-user6 .content, .region-user7 .content, .region-user8 .content {
padding: 4px;}

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:19

views_fluid_grid.base.css

views_fluid_grid.base.css

/* Fluid grid container. Hm, ei n2i efekti omavat.*/
div.views-fluid-grid {
overflow: ellipsis;
}

/* View title, label of grouping field. Minu lisand!*/
div.views-fluid-grid h1 h2 h3 h4 h5 h6 p {
margin-top: 0.2em; margin-bottom: 0.1em;}
div.views-fluid-grid h1 {
font-size: 120%;}
div.views-fluid-grid h2 {
font-size: 115%;}
div.views-fluid-grid h3 {
font-size: 110%;}
div.views-fluid-grid h4 {
font-size: 105%;}

/* Fluid grid is based on an HTML list. */
ul.views-fluid-grid-list {
margin: 0;
padding: 0;
}

/* Default item style. */
li.views-fluid-grid-item {
/* width and height properties are defined at views_fluid_grid.size.css. */
padding: 10px;
overflow: hidden; /* Proovisin selle asemel ellipsis, aga ei t66ta... */
list-style-type: none;
/* background-image: none; */
vertical-align: top;
color: #283648; /* 444 vahetasin 2ra */
background: #f2f4f7 /* url(../uudis_fill.png) 0 100% repeat-x; kui ma tegin selle heledaks, k2x inetux; oli: background-color: #f0f0f0*/
border: 1px solid #ddd; /* aaa vahetasin ära! */
}

/**
* List items use inline block style.
* Works in all modern browsers (except IE7 and lower).
*/
li.views-fluid-grid-inline {
/* inline-block does not work when applied to block elements in IE7 and lower. */
display: inline-block;
}

/**
* Targeting IE7.
* 1) html > body selector hides declaration from IE6 and lower.
* 2) Asterisk Hack exploits a bug in IE7 and lower.
*/
html > body li.views-fluid-grid-inline {
*display: inline;
*zoom: 1;
}

/**
* Targeting IE4-6 (excluding MacIE5).
*
* 1) Commented Backslash Hack hides declaration from MacIE5.
* 2) * html selector exploits a bug in IE4-6.
* 3) Enforce hasLayout using display inline and zoom applied to block elements.
* \*/
* html li.views-fluid-grid-inline {
display: inline;
zoom: 1;
}
/* Ends Commented Backslash Hack. */

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:20

Konfigureerimine - yld

Konfigureerimine - yld

Dashboard ->Customize Dashboard - seal on Resent content vasakul ning Search form ja Whos new paremal = (maitse asi) lisada recent comments vasakule ja whos online paremale.

Shortcuts -> (jällegi maitse asi) lisasin Cont. Types (admin/structure/types), Menus (admin/structure/menus), Taxonomy (admin/structure/taxonomy), Views (admin/structure/views) ja Tõlgi (admin/config/regional/translate/translate).

Keeleseaded

Configuration - (Regional & language) - Regional settings -> kontrollida Default country = Estonia, first day of the week = monday, Time zone = Tallinn (Helsinki käib kah).

Configuration - Date & time -> valida sobivamad formaadid.

Configuration - Languages -> Add language -> Estonian. Olemas on eesti keele moodul, aga seda ma ei importinud -- tekitab fucking segaduse...

(Teine võimalus -> Custom language = English partly translated -> Määrata see isetehtu defaultiks. Pole erilist pointi...)

Configauration - (Regional & Language) - Translate interface -> Translate tuleb siis otsida ja vahetada need, mida tõlkida tahad.

Menüüd (mitmes järgus!)

Structure -> menus lisada Arhiiv NB! CSSi on sisse kirjutatud Arhiivile tekkiv scrolliriba.

(2 - placeholderiks alguses hea)  Structure -> Menus -> Main menu – keelata kõik

(2) Structure -> Menus -> User menu - keelata kqik (see on see väike menüü peamenyy all, mõnes saidis on seal lingid Foorum (/forum) ja Blogi (/blog) ja Lisa... (/node/add), Õpetus etc).

Blocks

Structure -> Blocks -> system help minema (niikuinii see ainult segab) Main page content – content; Sidebar first – Arhiiv; forum, book navigation määrata järjekord ja (kahel viimasel) millal neid näha on (vastavatel lehtedel).

(Ei ole tehtud: Structure -> Blocks -> Sidebar second määrata forum, blog ja comments. Kõik need määrata ilmuma vaid esilehel. *On lahendatud view'dega.)

(2) tulevad views -> sidebar first -> nähtavusreeglid

Muu

Appearance -> Theme -> 0point -> Global settings -> files/logo.png ja files/ico.png annab vahetada omade vastu, Kontrollida, et main ja user menu oleks sees ja site name ja slogan ei oleks.

Configuration -> Site information -> Site details -> Site name -> hetkel "Algernon .beta". 1.dets beta kustutada.

Site information -> Default front page -> avaleht (enne tuleks see muidugi teha ja määrata talle url avaleht)

Configuration -> Account settings -> administrator role -> administrator? staff? (kes autendib kasutajaid jmt).

Names - Configuration -> (Regional & language) -> names. Arvestan, et me ei kasuta credentiali ja generationit, st kogu selline sodi on keskmises nimes, ja kusagil ei näita tiitlit (hr/pr), tuleb siit full name endale sobivaks teha.

Names -> (custom formats) -> Full - edit: (g+im)+if

Image Resize Filter – teeb paar mugavat asja ja ei eksi linkidega (tekkis probleem, et inline image’itel oli link vale, kui failinimes tühik [selle asemel tuli ’%20’]). Mooduli häälestus: enable, siis tekib sinna taha link, mis viib Home » Administration » Configuration » Content authoring -> Text formats. Sealt valid selle, millele tahad moodulit rakendada: ’Full HTML' (kas yldse on vaja Inline images’?), seal Enabled filters tähistada Image resize flter ja Convert media tags to markups (viimane pidi hea olema... nii on kirjas) ja järjekorra panin Convert ja siis Resize (?ei tea?) all Filter settings tähistan kõik kolm.

Pildisettingud  - (2) Home » Administration » Configuration » Media -> Image styles - sinna tuleb neid hiljem juurde tekitada (õiged suurused uudisnupu jaoks etc).

Home » Administration » Configuration » Media -> File types -> image -> manage display panin custom display settings kõigile.

Manage file display: Lingile = link ja piltidele = image ja all vastav style.

(2) Enable Yahoo media player, konfida - näidata kõigile, admin ainult admin.

Taxonomy - luua Status ja lisada need 3 terminit: mustand, valmis ja arhiiv.

Luua Alajaotus, terminid: Esileht, Esmatrükk, Kordustrükk, Tõlge, Uudiskirjandus, Jyrka veerg, Kriku veerg, Artikkel. Järjekord on oluline, selle alusel järjestatakse aktiivse numbri pseudomenyy.

Luua Väljaanne ja sinna tekitada kõik olnud ja tulevad Hiire numbrid... oehhh...

Luua Žanr ja scifi,fantasy,horror, hämar ja üld

Luua Autor. Lisada väli -> fullname, name -> Generational ja Credentials maha, title max lenght 5, title options jäävad ---,hr ja pr

Järgmine ekraan -> label -> täisnimi, required, help text: "Inimese nimi. 'Title' ehk sisuliselt sugu on ehk teinekord statistikas tarvis, näha pole seda otseselt kusagil. Kõik tiitlid ja muu, mis nime juurde kuulub, käib 'Middle name' alla. Sorteerimine käib 'Family name'i järgi. <strong>NB! Kui siin muudad, kustuta ülemine väli ära!</strong> Tehnilistel põhjustel oli lihtsam niipidi teha..." -> save

Täisnimi descriptionist ülespoole, save

Manage display -> label - inline, format - full.

Taxonomy term autolabel -> Automatically generate the label if the label field is left empty, pattern for the title (võib koostada tokenitest) "[term:field-fullname:given] [term:field-fullname:middle] [term:field-fullname:family]"

Rollid - luua toimetaja ja staff.

Õiguste tabel!

Account settings - Configuration -> People. 

Visitors, but administrator approval is required.

Disable the account and keep its content. 

Enable user pictures. 

Picture upload dimensions 512x512, Picture upload file siz

 

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:21

Konfigureerimine - sisutyybid

Konfigureerimine - sisutyybid

Sisutüübid - Structure - Content types ->

Kõigi puhul

Kontrollida, mis menüüdesse on lubatud lisada ja mis on default! Kas kommenteerimine on lubatud ja kas näidatakse loojat (üldiselt pole sel siin tähtsust)?

Article

Manage fields -> Lisada (kui selles alustada, tuleb väljad luua, hiljem on need olemas):

  1. (title - olemas, siin järjekorra mõttes),
  2. Status - term reference,
  3. Autor - tr,
  4. Väljaanne - tr,
  5. Alajaotus -tr,
  6. Zanr - tr,
  7. Tags - tr,
  8. (body - olemas, siin järjekorra mõttes),
  9. inline_images - image,
  10. Pilt - image,
  11. attach - file,
  12. link - link.

Manage display ->nähtavad

  1. Pilt, hidden, image, large, link to file
  2. body
  3. attach, above, generic
  4. link, above, default

Kõik muud -> Hidden.

Comment field -> Limit allowed text formats -> Limited, rows - 5.

Autor

Manage fields ->

  1. (title)
  2. (täisnimi) full_name, tr, autocomplete term vidget (tagging), vocabulary autor, 
  3. pilt, image(pilt),
  4. synniaeg, date, popup calendar, save -> hour, minute maha, collect end date. start date 1900, end date 0, relative -40 years
  5. (body)
  6. linke

Manage Display - peidetud välju ei ole.

  1. Pilt, hidden, image large, link to file
  2. Täisnimi, inline, link
  3. Sünniaeg, inline, date&time, long
  4. (body)
  5. Linke, above, title as link

Comment field - comment body määrata Limited. help text: "Kui midagi peaks autori kohta veel ütlema. Neid täiendusi kas võetakse arvesse või mitte, igatahes need mõne aja pärast kustutakse. Kui täiendus on asjalik, siis üldjuhul lisatakse see teksti, kuid väga pikaks neid teksti siin ei aja -- selleks on teised kohad."

Node autolabel -> Automatically generate the label and hide the label field, Pattern for the title -> [node:field-full-name]

Basic page

Lisada ainult Status-väli ja panna hidden.

Basic Plus

Manage fields

  1. (title)
  2. status
  3. (body)
  4. Pilt
  5. Andmetabel, view (ainus, mis siin luua tuleb, kui ylevalt alustada)
  6. Attach
  7. Linke

Manage display -> status ->hidden

  1. Pilt, hidden, image, large, link to file
  2. body
  3. andmetabel, hidden, default
  4. attach, above, generic
  5. linke, above, default

Basic page + image + attach

Vqi midagi taolist... vaja oleks, teen tulevikus

Esileht

Pqhiliselt seesama mis Article, pole ainult autorit ja žanrit. Default alajaotus panna Esileht. (Kommentaarid muidugi keelata, etc)

Laboriinfo

See ja järgmine on tehtud peamiselt teema lülitamise tarvis. Laboriinfo on puhtalt Basic Plusi kloon.

Laborijutt

  1. (title)
  2. autor
  3. zanr
  4. tags
  5. (body)

Manage display autor, zanr, tags, (body,) kõik inline

Uudis

  1. (title)
  2. (body)
  3. inline_image
  4. linke

manage display -> inline_image -> hidden

 

 

Meedia sisutüübid hetkel loomata!

Meedia suuremas osas konfimata!

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:21

Konfigureerimine - views

Konfigureerimine - views

Selles numbris

(Olen võtnud aluseks 'default front page'; muidu millegipärast ei tule pealkirju)

Title - pole oluline, sest see kirjutatakse yle

Fields - content:title, sellele style H5,  content:alajaotus

Format - unformated list, settings - grouping field - Alajaotus (selleks tuli Fields enne teha). Show - fields.

Filter criteria - content: published (yes), content status (=valmis)

Advanced filter -> contextual filter: Has taxonomy term ID -> When... NOT:provide default value - taxonomy term ID from URL, load default filter from node page, limit terms by vocabulary, väljaanne. When... IS: Override title - %1, Specifu validation criteria - väljaanne, Filter value type - termIDs separated by, or + (Kogu see mudru määrab sisuliselt ära, et filter vqtab aluseks selle node'i väljaande väärtuse ja selle alusel siis näitab ainult sarnase väärtuseg, ehk sama väljaande asju; kõigest ei saa täpselt aru, nii mõnedki vihjed korjasin internetist kokku...)

Relationship -> Content: taxonimy term on node - alajaotus - identifier 'jaotus' (pane ise)

(Nyyd saab teha) Sort criteria -> (jaotus) taxonomy term: Weight (asc)

Kui kõik on õige, lähed Structure -> blocks -> võtad selle view ja paned sidebar first ylemiseks.

Kõik numbrid

(Olen võtnud aluseks 'default front page'; muidu millegipärast ei tule pealkirju)

Title - Küik numbrid (siin seda üle ei kirjutata).

Fields - content:title, sellele style H5,  content:alajaotus; content Autor style H6; Content Väljaanne, exclude from display

Format - unformated list, settings - grouping field 1 - Väljaanne, Grouping field 2 - Alajaotus (selleks tuli Fields enne teha). Show - fields.

Filter criteria - content: published (yes), content status (=valmis), content type in Article = article, esileht

Relationship -> Content: taxonimy term on node - alajaotus - identifier 'jaotus' (pane ise); see veel teine kord, aga - VA, identifier v2ljaanne

(Nyyd saab teha) Sort criteria -> (v2ljaanne) taxonomy term: Weight (asc) ja (jaotus) taxonomy term: Weight (asc)

Path: /all_numbers

Kui kõik on õige, paned selle peamenüüs 'SELLES NUMBRIS' alammenüüks.

Article-esilehe metainfo

Fields: Content: väljaanne, autor, alajaotus, zanr, tags. Kõigil neil -> Style settings - customise field HTML, HTML element 'EM'.

Format -> Unformated list, Show_ fields, Settings -> Inline fields panna kõik, separator ","

Filter criteria - content: published (yes), content status (=valmis)

Advanced filter: Contextual filter Content: NID -> When... NOT: Provide default value - Content ID from URL

Kui kõik õige, Structure .> Blocks -> highlight, Configure - Page = Article

Autori teosed - peaks autori lehel näitama tema teoseid

(Olen võtnud aluseks 'default front page'; muidu millegipärast ei tule pealkirju)

Title - Teosed (nii blokile kui pagele)

Fields - content: title, (create label kõigil maha), style H5 //  content: Alajaotus, exclude from display // content: väljaanne, style H6

Format, Settings -> grouping field 1 : Content: Alajaotus; Add stripping maha

Filter criteria lisada Status=valmis

Advanced -> Contextual filter -> Has taxonomy term ID, Provide defaul value = taxonomy term ID from URL, Load default filter from node page, that's - Limit terms by vocabulary -> Autor  //  Specify validation criteria -> Taxonomy term -> autor -> Term ID separated by , or +

Relationships: (1) Content: taxonomy term in node -> väljaanne, identfier - va // (2) content:ttin -> alajaotus, identifier - alajaotus

Sort criteria: (1) taxonomy term weight -> alajaotus asc //  (2) ttw - va asc

Block name Autori teosed, pager välja

Structure - Blocks -> Autori teosed - Sidebar right -> configuration -> content type -> autor

Kui kõik on õige...

Nii --tegin omakorda sellest klooni ja vahetasin ära Contextual filtri -- has taxonomy term ID, when the filter value is not set, load default filter from term page (autor).

Autorid

Show content type autorid

page, block - page format fluid grid, block format unsorted list

Page field add content pilt -> NB this display only

Fluid grid settings: width 180, height 200

Advanced: Relationship -> Taxonomy terms in node : Autor, ID autor

Sort criteria: Taxonomy term: täisnimi: family, autor, asc

NB! Siin tehtud muudatusi (see hernehirmutiste kogu pole hea...):

(Autorid TXM on view nimi):

Pilt maha (remove author picture, this display only)

Grid, 4 veergu, vertical

Pager: show all items

Block -> Advanced, CSS -> vaade (this block only)

Lisada _custom.css'i: .vaade {  height: 600px;  overflow-y:scroll;} (sellega tehakse scrolliriba; css class on vaja selleks, et brauser teaks, mida mudida tuleb)

Uudised

(järjekordne frontpage kloon)

Lisada 2 blocki, teine nimetada Block_FP (frontpage)

Title - Uudised, Show - fields, need omakorda:

Content: updated date, ülal lagedaks, date format: short (NB! kui tahad mujal teisiti, siis overwrite), style H6,

Content: inline_image, ülalt lagedaks, image style thumbnail, link to content, 

Content: title, link to original, Rewrite result -> trim t f to max lengt 60, trim to word boundaru, add ellipses, strip html, remove space, convert to <br>,

Content: body, rewrite output of this field <hr> (st sisuliselt ongi see vaid horisontaaljoone saamiseks...)

Filter criteria (published jääb), content type= uudis  //  Sort criteria -> post date

Edasi Block ja NB! kõik järgnev override this display

(field -> content) inline image -> exclude from display  //  content: body, exclude from display

Page

format: fluid grid -> width 250, height 400, margins 6px.

Content: title, rewrite result maha  //  content: body -> rewrite maha, strip HTML, preserve "<p> <br /> <i> <u> <b> <strong> <em> <h1> <h2> <h3> <h4>", kaks järgmist lubada.

Nüüd veel nimed-lingid... ja kui kõik õige, siis üks uudistega näitamiseks vasakule ja teine esilehele paremale.

Nii, siit algavad muudatused, mille hiljem pean eelnevasse teksti viima!

Block_FP (NB! ylekirjutused!)

Format fluid grid, width: auto, height: 150,

Title: style h4, rewrite output: trim: 60, ellipses, strip HTML tags, remove whitespace, convert to <br>,

Body: style ei pane, trim: 300, strip HTML preserve: <i> <u> <b> <strong> <em> , muu sama.

Custom.css-i lqppu on praegu kirjutatud:

 

.views-field-field-inline-image {float:left;padding:8px 14px;}  

Uued laborijutud

(järjekordne frontpage kloon)

Title - Uued laborijutud, Filter -> content:type = laborijutt

Lisa Block, sinna contenti asemel fields ja lisa fields -> content title, content autor , viimasel style H6

Block sidebar first, näidata ainult Labori asjadega

Esilehe "uue" kastid -- 1)misonuus

(järjekordne frontpage kloon)

Title: Mis on uus  //  Path /misonuus

Format: unformated list, settings stripping maha

Content: title, link, style H5

Järgmiseks advanced, relationship -> Content: author (siis tekivad väljade valikusse useri asjad, mitte ainult uid)

Content: user: name - exclude, link

Content: user: tegelik nimi -> multiple - inlinne, ampersand, contextual; style H6, no result behavior -> [name] (ehk siis kui tegelikku nime ei ole sisestatud, kuvab kasutajanime)

Filter -> published, has taxonomy term=valmis, content type: autor, basic page... (pane ise)

Filtritest puudu Promoted to front page! (testimise huvides kustutasin)

Pager: full, paged, 20 items, more link: no

Overwrite Block: Pager: display specified 5, more link yes

Ja ma panin selle Block, User 5

2) Elusad foorumiteemad

Kõik sama, mis eelmises, va filter -> ainult content=published ja content type=forum topic

3) Viimased kommentaarid

Tegin kaasas olnud disabletud Recent commentist klooni

Panin stiilid ja pageri paika

 

 

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:22

Glossary view häälestamine

Glossary view häälestamine

Glossary view
Selle ylespanek on läbi sellise ussi munni, et...
Kõigepealt tuleb teha view, see on suht tavaline.
Siis läheb asi põhjalikult perse:
Contextual filter -> add
võtas sellesama välja, mida näidata tahad (sama, mis Fields), edasi:
Provide default value -> Fixed value , a
Exception tuleb teha linnuke, et oleks all & all (override title)
Specify validation criteria -> Bacis validation -> page not found
More -> Glossary mode, character limit 1, edasi maitse järgi
Nyyd tuleb veel vingem fakerniit:
Display add -> Attachment
Attach to: multiple displays (tähistada kõik)
! Inherit contextual filters: no
Contextual filters - muuta (only this display, override):
Exeptions kõik "all"
Display a summary, acending, alphabetical, unformated, display record count (kui tahad), display items inline
Specify validation criteria, Basic validation, hide view
More: glossary mode
 

Ats Sun, 12/16/2012 - 21:33

Konfigureerimine - Themekey

Konfigureerimine - Themekey
(Kindlasti peaks enne siiajõudmist olema kõik abiteemad (Zen + CTI Flex & Garlandi konf) paigas ja tegelikult võiks ka natuke laborijutt/laborisisu infot olla tehtud, muidu pole millegagi kontrollida.)

admin/config/user-interface/themekey

Themekey switcing rule chain: lisada 2 kirjet:

drupal:path = (1) node/#/edit ja (2) node/add/% -> theme: Garland

(see paneb kõik editeerimised Garlandi peale -- mugavam)

Themekey switcing rule chain: lisada 2 kirjet:

nodetype = (1) laborijutt (2) laboriinfo -> theme: CTI Flex

(See lülitab labori teema ringi)

Tulevikus tuleb siia lisada mobiili teemad ja sellele vastavad ymberlylitused.

 

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:23

Ugly hacks

Ugly hacks

Kataloogi sites/all/libraries luua sümbolic link: ln -s /opt/wkhtml/wkhtmltopdf wkhtmltopsf


Et näitaks kasutajapilte ainult teatud sisutüüpides, on failis sites/all/themes/zeropoint/templates/node.tpl.php asendatud  <?php print $user_picture; ?> järgmisega:

<?php if ($user_picture && in_array($node->type, array('blog', 'forum', 'laborijutt')))

print $user_picture;?>


Selleks, et saada õigesse kohta sisukaart, tuleb failis sites/all/themes/zeropoint/templates/page.tpl.php kirjutada (suhteliselt faili alguses):

 <div id="user_links"><?php print zeropoint_login() ?></div> asemele
            

<div id="user_links"><div><?php print zeropoint_login() ?></div>
            <div><?php print '&nbsp;' ?></div>
        <div><?php print sisukaart() ?></div></div>

Ja kui juba tegemiseks läks, siis faili lõpust ära kustutada "belowme" osa -- viib footeri väiksemaks.

lisaks tuleb failis sites/all/themes/zeropoint/templates.php defineerida lõppu 1 funktsioon:

function sisukaart(){
print '<ul class="links inline"><li class="first"><a href="' .url('sisukaart'). '">' .t('Sisukaart'). '</a></li></ul>';
}

Anonymous (not verified) Mon, 11/05/2012 - 20:23

Update'imine

Update'imine

Tavaline update'imine erilist tarkust ei nõua

Raskusi tekib nn hackitud moodulitega ja seega see siin kordab suuresti eelmist punkti.


Zeropoint

Enne selle mooduli uuendamist tuleb _custom kataloog kopeerida kuhugi.

Pärast uuendamist tuleb zerpointi enda tehtud selle nimega kataloog külmalt selle endale salvestatuga üle kirjutada.

Lisaks tuleb muuta 3 template faili:

Et näitaks kasutajapilte ainult teatud sisutüüpides, tuleb failis sites/all/themes/zeropoint/templates/node.tpl.php

<?php print $user_picture; ?> asendada

<?php if ($user_picture && in_array($node->type, array('blog', 'forum', 'laborijutt')))

print $user_picture;?>

Selleks, et saada õigesse kohta sisukaart, tuleb failis sites/all/themes/zeropoint/templates/page.tpl.php (suhteliselt faili alguses):

 <div id="user_links"><?php print zeropoint_login() ?></div> asendada
        
<div id="user_links"><div><?php print zeropoint_login() ?></div>
            <div><?php print '&nbsp;' ?></div>
        <div><?php print sisukaart() ?></div></div>

Ja kui juba tegemiseks läks, siis faili lõpust ära kustutada "belowme" osa -- viib footeri väiksemaks.

lisaks tuleb failis sites/all/themes/zeropoint/templates.php defineerida lõppu 1 funktsioon:

function sisukaart(){
print '<ul class="links inline"><li class="first"><a href="' .url('sisukaart'). '">' .t('Sisukaart'). '</a></li></ul>';
}

Ats Sat, 02/16/2013 - 19:31

2018 Piltidega jahmerdamise muutus

2018 Piltidega jahmerdamise muutus

Kõik algas sellest, et millalgi (2017) kadus ära Algernonis kasutatud meediaga (piltidega) ümberkäimise funktsionaalsus. Moodulite tugi lõppes ja -- perses.

 

Nüüd on siia üles ehitatud uuemat ja loodetavasti jätkusuutlikumat lahendust

Lisatud moodulid:

IMCE (sisuliselt brauser)

Insert (see, mis img tagi teksti paneb; iseenesest abivahend)

Filefield_sources (lisab IMCE-le võime eri allikaid kasutada)

Float_filter (täiendus, mis float:left float:right kuidagi css-iga kokku paneb)

 

IMCE konfimine on paras pain, selle juures tuleb igax juhux paar korda cache tühjendada.

0. Configuration -> Media -> IMCE. Sealt annad adminnile ja teistele, kellel brauserit vaja, User-1 profiili. (Flush cache)

1. Võtad selle pilditüübi, mis teksti läheb (antud juhul enamasti Inline_image), -> Edit

2. Widget type peab olema Image. Save.

3. Uuesti Edit. Nüüd on Settingutesse tekkinud INSERT ja FILE SOURCES. Seal lubad insert nupu ja paned allikad paika. Kui seal ei ole 'IMCE file browser', siis flush cache ja ringiga tagasi...

 

Tundub olema mingi probleem serveris olevate failide kasutamisega (The file used in the Inline image field may not be referenced.) Uurin.

Ats Mon, 10/29/2018 - 10:18

2019.09 tööd

2019.09 tööd

26.09.2019 alustatud tööd

Moodulite puhastus:

See käis igaks juhuks üle uninstalli, et kõik seotud väljad ka kustutatud saaksid (moodul disable, siis uninstall puhtaks ja siis alles kustutama...)

Media ja Media wysivyg peavad sisse jääma (muidu on igal pool kraaksad, st nende tühjad märgendid.

Disablesin täieliklut Themekey.

Appearance – kontrollida, et ei kasutataks adminteemat editeerimisel.

Piltidega jahmerdamine (vahepeal...)

Article Manage fields – Image, Inline image widget -> image

Inline image -> edit File sources upload IMCE, enable Insert, failitüübid (4, thumb ka)

Image -> edit -> file sources IMCE (full) (inserti ei tule)

Esilehel pilte ei tule

Articlel kustutatud väli Tags, sest sinna pole keegi kunagi midagi sisestanud.

Muu jura

Block Vaheriba -> Delete

Esileheuudis -> Disable (kustutada Kristjani ugly hack)

Configuration people -> account settings, only administrators

Appearance settings 0point layout login/reg lingid maha

Laborijutt proovid kustutada, content type kustutada

Laboriinfo sama asi, pilt ka.

Feeds item kustutada – feed ikka ära ei kao...

Field permission disable (oli eelmistes jumala hääle jaoks)

Moodulite disablemine:

Admin_menu: Development on väljas, teised sees

Chaos: lülitasin Views content panes välja (vbl on jäänud panesitega mässamise ajast?)

Coret pole mõtet torkida...

Date/time: pean uurima, kus see üldse kasutuses on...

Themekey testing: väljas

Entity: automatic entity labels: pealkirjade peitmine – uurin, kas on kasutusel

Example: Themekey

Features: feedi jama (ei saa kohe)

Feeds: välja, palju saab, vt hiljem

Fields: Field permission maha

File Field Sources: media kasutab.

Input filters: Collapse text – ei ole enam vajalik!

Media: siin on kõvasti kustutamist! Kõik peale File Entity ja IMCE välja!

Other: Better formats ok. Captcha question – las olla.

Disable node term listing: vajalik. Entity api, entity token – ok

Insert: vajalik. Job scheduler maha, jw player maha. Libraries moodul las jääb, väljas. Muu vajalik.

Printer, email & pdf version – ei saanud kunagi käima ja näib, et pole vaja...

Taxonomy manager – ok

Kogu Themekey maha

User interface: content menu: minema

views: Menu views: minema

voting: minema

Nüüd moodulite kustutamine

(Disable Garland & CTI Flex)

admin_menu: ok

auto_entitylabel: ok (on paaris kohas kasutusel 'title' i ylekirjutamiseks; ei viitsi uurida, kas päriselt ka on vaja...)

better_formats: las olla (Selle abil saab määrata, milliseid tekstiformaate keegi näeb/kasutab. Oli kasutusel commentsites, aga pole ju välistatud, et keegi veel kunagi kommenteerima hakkab...)

Captcha question: las olla (ehk kunagi läheb vaja)

Collapse text: maha

Content:menu: maha

Chaos: ok

Date/time: ok

Disable node term listing: Kirjutab üle Drupali kombe taxonomy termi vaatele otsa keevitada kõik saidid, kus termin esineb. Autorite puhul hädavajalik!

Entity: ok, vt auto-entitylabel

features: maha

feeds: ei saa maha! Uurida

field permission: maha (sai kustutatud labori asju, kus seda vaja oli)

filefield sources: media kasutab seda, jääb

float filter ok

imager resize filter ok

imce ok

insert ok

job scheduler – seotud feediga

jwplayer: maha

libraries: pärast!!

link ok

media ok

menu attach block maha

menu block maha

menu views maha

module filter ok

name ok

print maha

rate maha

taxonomy access ok

taxonomy manager ok eelmise jaoks

Themekey maha

video maha

votingapi maha

Feedi jama!

Tundub, et Feed xpath parseri, mis kõiki kinni hoidis, võib lihtsalt ära kustutada...

Feeds maha

job scheduler maha

libraries maha

libraries -> jwplayer maha

themes -> zen maha, cti flex maha

Menu (mobla jaox)

Selles numbris vaade, kompaktne. (Contextual filtrist muuta pealkiri <none>iks)

Contenti alla.

Css-i kirjutatud juurde selle tekkimise-kadumise reeglid.

Kasutajate kustutamine

Üldiselt läksid kõik, kes olid rollita või polnud 5 a sisse loginud.

Jäid kõik, kellele on mingi roll külge pandud. (Ja Adadcio on teatavasti tulnukas mu jutust, ehk testkasutaja.)

Juhendi uuendamine...


 

Ats Sat, 09/28/2019 - 16:58

2023 D9 upgrade

2023 D9 upgrade

1. Tehtud subdomain hiir.veskimees.eu (esialgu Zone'i minu peadomaini alla)

2. andmebaas d101945_hiir kasutaja d101945_hiir Host: d101945.mysql.zonevs.eu

3. composer create-project drupal/recommended-project hiir (arusaadavalt terminalis juurikas)

4. subdomaini directory hiir/web (ja oodata paar minutit!)

5. admin parool ära muudetud (vana saidi adm parool seesama)

6. Tühjas saidis enableda kõik migrate moodulid. Käivitada upgrade. Tuleb teada vana saidi andmebaasi ligipääse (selleks tegin hiirest kah koopia oma saiti vanahiir.veskimees.eu alla.)

7. Moodulite inventuur:

Drupal 7 module name -:- Drupal 7 machine name -:- Drupal 10
Administration menu -:- admin_menu -:- 0
Administration menu Toolbar style -:- admin_menu_toolbar -:- 0
Automatic Entity Labels -:- auto_entitylabel -:- Y
Better Formats -:- better_formats -:- ?0
Captcha questions -:- captcha_questions -:- 0
Color -:- color -:- 0
Disable Term Node Listings -:- disable_term_node_listings -:- 0
File Entity -:- file_entity -:- ?0
File Field Sources -:- filefield_sources -:- ?0
Float Filter -:- float_filter -:- 0
Forum -:- forum -:- 0
IMCE -:- imce -:- Y
Image resize filter -:- image_resize_filter -:- Version conflict!
Insert -:- insert -:- 0
Locale -:- locale -:- 0
Media -:- media -:- Enable
Media WYSIWYG -:- media_wysiwyg -:- ?0
Module filter -:- module_filter -:- Y
Name Field -:- name -:- Y
RDF -:- rdf -:- ?0
Statistics -:- statistics -:- Y
Syslog -:- syslog -:- ?0
Taxonomy Access Control -:- taxonomy_access -:- 0
Taxonomy Manager -:- taxonomy_manager -:- 0
Token -:- token -:- Y
Viewfield -:- viewfield -:- Y
Views -:- views -:- Y
Views Fluid Grid -:- views_fluid_grid -:- 0
Wysiwyg -:- wysiwyg -:- 0

Märkus: need on need, mis automaatselt üle ei tule. Mis tähendas, et kui seal on nullid, siis sellega seotud funktsionaalsus lihtsalt kadus ja tuli midagi muud välja mõelda. Üldiselt ma käivitasin seda protsessi vist kokku 4-5 korda, sest enne lõplikku tuleb kõik vajalik funktsionaalsus uude saiti üles ehitada. Õnneks on see kõik mitte eriti suure vaevaga korratav (aga korra tõmbasin ikka kogu asjale vee peale ka ja alustasin nullist -- siin on see jama, et hiir on formaalselt multilingual, kuigi reaalselt mitte, ja kui uus sait ei ole ka multilingual, läheb kõik segi...)

8. Cores aktiveeritud: Book, Media, Media Library, Statistics, Syslog, Migrate (3 asja)

composer require 'drupal/zeropoint:^1.8'
composer require 'drupal/thunder_admin:^4.0' (et ma saaksin aru , mis toimub);
viimane omakorda nõuab: composer require 'drupal/seven:^1.0'
Ilusa menüü jaoks: composer require 'drupal/admin_toolbar:^3.3'

composer require 'drupal/auto_entitylabel:^3.0'
composer require 'drupal/imce:^3.0'
composer require 'drupal/module_filter:^4.0'
composer require 'drupal/name:^1.0@RC'
composer require 'drupal/token:^1.11'
composer require 'drupal/viewfield:^3.0@beta'

9. Logo ja ico tuli uuesti üles laadida.

Rotatoriga jama -- 'ephemeral' on jõugu sisse kirjutatud, tuli headeri piltide nimed muuta (sic!) Sellega tuleb veel tegeleda!

Kopeerisin kõik servad sinna _custom'isse...

10. Blocks...

Terve ülemine ots on nüüd Site branding

#site-name { visibility: hidden;} meil on nimi pildil.

Kõik View blocks on läinud...

.mc .pure-menu-horizontal, .mc #submenu ul {text-align:left;}

#block-zeropoint-menu-menu-arhiiv

 

Siit on puudu mitme päeva suht mehaaniline töö, et View'd uuesti programmeerida (neid teoreetiliselt saaks ka üle tuua .yml skriptide kaudu, aga mulle tundus lihtsam need uuesti teha, kui sellega jamada -- vanades oli palju jama sees, vast tuli kasuks...)

Samuti ei ole siin üksikasjalikult kajastatud CSS-iga jahmerdamist. Märkuseks vaid niipalju, et võimalik oli sait üle tuua ikkagi suhteliselt lihtsalt tänu sellele, et lõpuks tekkis märtsis Zeropointi, saidi põhiteema D9 versioon, kummatigi on see veel üsna toores.

 

admin Fri, 05/19/2023 - 08:21

Pildimajanduse konfimine

Pildimajanduse konfimine

Kuigi intuitiivne see uus süsteem veel ei ole, ikka tuleb teada, mida sa teed, enne kui teksti pilte saab panna.

Omaette teema on IMCE -- panin selle peale ja see toimib, kuid integratsioon pole kuigi hea, nii et kokkuvõttes jääb selle korralik töölepanek 'tegemate tööde' alla oma aega ootama.

1. Administration > Configuration > Content Authoring > Text formats and editors > ja üle käia kõik, mis kasutavad CKEditori.

2. Tõmmata nupud nupureale, media ja imce (viimane ainult fullHTML-i puhul ja prooviks!)

3. Form settings of content type -> Edit widget settings of a file/image field -> Check „Allow users to select files from Imce File Manager for this field.”; save. (Aga veelkord, see on IMCE asi, edasi siit ei saanud.) (You should now see the "Open File Browser" link above the upload widget in the content form.)

4. Align filter & Embed filter must be enabled

5 Structure -> Display modes -> View modes -> siin teha kõik vajalikud, mis vastavad image style'idele.

6 Structure > Media types > Image > Manage Display ->siin viiakse asjad kokkku; enable kõik mis vajalik, ja siis viia vastavusse, st käia ükshaaval üle ja panna media type'ile vastav image type külge.

7. Administration > Configuration > Content Authoring > Text formats and editors > Embedded media panna paika default (220), lubatud mode'id ja save. Media -> Allow user to override default...

admin Fri, 05/19/2023 - 08:53