2023: Kasutaja registreerimine

2023: hetkel automaatika peidetud!

... käib ülal paremas nurgas oleva lingi kaudu 'login | register'. (ST KUNAGI KÄIS NII)

 

Tähendab, hetkel antakse ligipääs ainult adminni kaudu ja isikliku kontakti alusel. Kui midagi muutub, muudame ka seda teksti.

 

 

Ajalooline:

Edasi avanevas aknas küsitakse kasutajanime, emaili aadressi ja tegelikku nime.
Praegu pole väljade täitmise üle mingeid automaatseid kontrolle peale selle, et igale poole tuleb midagi kirjutada (nime kõiki osi ei ole vaja; seda on seal ka seletatud).
On ka spämmibottide vastane küsimus. Imelihtne selline, aga natuke õelalt öeldes – inimesel, kes ei tea, et Algernon oli hiir, ei ole siia saidile niikuinii suuremat asja... ;-)

Abitekstid on hetkel tõlkimata, kuid inglise keelt oskavad ju kõik...

Pärast vajutust nupule 'Create new account' juhtub 2 asja -- emailile saadetakse teade, et account on loomisel, ja administraatorile tekib aktiveerimist ootav account.

Olgem inimesed: palun saatke kaks sõna selle kohta ka aadressil algernon@obs.ee. Seda on vaja ka kahel põhjusel – esiteks, keegi ei vaata iga päev, kas on uusi registreerujaid; (teiseks enne captcha-küsimust tekkis keskmiselt kümmekond accounti päevas, ehk spämmibotid ei maga. Noh, kui tunneme nime ära, muidugi aktiveerime. Üldiselt vaatame ja loodame, et saame hakkama.)

Kui admin accounti heaks kiidab, tuleb järgmine mail, kus on ühekordse sisselogimise link, mis kehtib ööpäeva -- ka see peaks põhimõtteliselt tuttav lugu olema.

(Tulevikus on plaanis rakendada OpenID-d, täna, paraku, on siin omad kasutajad ja ka kommenteerimine nõuab sisselogimist.)

Selles numbris