7. Projekti "Tähetolm" faile III

VATIKAN PALUB PALVETADA KÕIGI EEST, KES ON KANNATANUD TULNUKATE RÜNNAKUTES, KUTSUB ÜLES KÕIKI KOGUDUSI AVAMA UKSI RÜNNAKUTEST PÄÄSENUILE. „JUMAL EI HINDA MEIE VIHA VAENLASTE VASTU, VAID MEIE KAASTUNNET LIGIMESTE VASTU.“

SAN FRANCISCOS VAHISTATUD KODUTU MEES, KELLE VALDUSEST LEITI TULNUKATE SEADMEID, MIS JÄID MAHA RÜNNAKUST LINNAS, KADUS, KUI OLI VAHI ALL; KÕIK KOGUTUD TÕENDID KADUSID SEIFIST, POLITSEIJAOSKONNA ARVUTISÜSTEEMID OLID TÜHJAKS KUSTUTATUD. JÄRGMISEL PÄEVAL SAABUNUD POLITSEIAMETNIKUD LEIDSID JAOSKONNA MAHAJÄETUNA.

--

Hoiatus: juurdepääs sellele failile on PIIRATUD tasemeni ÜLISALAJANE või kõrgem. Volitamata juurdepääsukatsed sellele failile vaadatakse üle ning võivad lõppeda VALLANDAMISE JA/VÕI KRIMINAALMENETLUSEGA. Seda faili tohib levitada ainult komandör David Bradfordi loal; ilma loata levitamine võib kaasa tuua VALLANDAMISE JA/VÕI KRIMINAALMENETLUSE.

PROJEKT: Tähetolm

TEEMA: ksenobioloogia

KATSE JUHATAJA: dr Joel Mills

Lisatud failid: kudede analüüsid, vere- ja karvkatteproovid Videvikusäralt, meditsiinilised ülesvõtted Videvikusärast, isiklikud märkmed dr Millsilt.

Järgnevad isiklikud märkmed:

UUS KIRJE 17:00 05.04.2015

Täna viisime Videvikusära korrusejagu kõrgemale haiglasse, et kasutada sealseid skannereid ja võtta proove. Ausalt öeldes tahtsin näha, kuidas toimib tema organism, võrreldes sissetungijatega või koguni meie füsioloogiaga. Siiski saame teada vaid nii palju, kui palja silmaga näeme ja uurimisaparaadid välja võtavad.

Haiglaskäimisega tegime kindlaks järgmist.

1. Videvikusära on soojavereline imetaja. Enamik tema füsioloogiast on väga sarnane Maa organismide omaga.

Kõrvalmärkus (see oli avastatud juba varem, kuid väärib märkimist): Videvikusära on taimetoiduline. Ta sööb vabalt ja raskusteta puu- ja köögivilju.

Kõrvalmärkus 2: Videvikusära mitte ainult ei suuda süüa ja tarbida meie puu- ja köögivilju, vaid ta tunneb neid ära ka oma maailmast. Arvestades Videvikusära sarnasust kohalike imetajatega ja sarnasust kirjeldatud taimede vahel, võib meil olla tegemist paralleelse evolutsiooniga kogu planeedi ulatuses.

Kõrvalmärkus 3: Videvikusära on palunud ka, et talle toodaks ta elupaika kohvi. Palved on tagasi lükatud ja kohv on Tähetolmu laboris keelatud järgmiste otsusteni.

2. Videvikusära luustiku iseloomulikem erisus on seest õõnes luust sarv, milles toimub aktiivne vereringe. On üsna ilmne, et see sarv ei täida sama ülesannet kui Maa loomade sarved, see ei ole mõeldud kannatama lööke.

3. Ülesvõtted Videvikusära ajust näitavad, et selle maht on umbkaudu võrdne inimese ajuga.

Edasised ajuskaneeringud, eriti maagia katsetamiste ajal, näitasid midagi üllatavat. Eesmine sagar (ehk ka täiesti uus sagar? Võimalik) ulatub osaliselt sarve sisse ja tekitab maagia katsetamise ajal skannerisüsteemidele justkui valgust. On hüpotees, et sellel ajuosal on otsene juurdepääs tundmatule energiale, mida ta kasutab maagia jaoks.

Visuaalsed kaadrid Videvikusära maagiakasutamisest kinnitavad samuti, et sarv kiirgab maagia kasutamise ajal valgust ja maagia sihtmärgi ümber tekib samalaadne helendav aura. Tõestamata on Videvikusära väide, et selle valguse värv sõltub maagia kasutajast. Videvikusära värv on ere punakaslilla.

Edasised märkmed Videvikusära maagilistest võimetest on kirjas dr Vahleni, KATSE JUHATAJA märkmetes.

4. Videvikusära vere analüüs näitab, et see on funktsionaalselt identne Maa analoogide verega. See on isegi punane. Aparaadid töötavad veel DNA struktuuri kallal, et näha, kas ka see sisaldab sarnasusi meie omaga.

5. Karvaproovid on peaaegu identsed inimeste juustega, koosnevad keratiinist.

Laka, karvkatte ja puusamärkide värv on seletamatult loomulik, niipalju kui masinad näitavad.

6. Kujutised tema lihastikust näitavad, et ta on võimeline füüsilisteks sooritusteks, mis on võimalikud vaid tugevaimatele inimestele. Juhin sellele tähelepanu seepärast, et Videvikusära peab oma elukutse järgi end akadeemiliseks, mitte füüsiliseks tüübiks.

Kui Videvikusära kirjeldused on tõesed, peab maaponide alamliik, mida on kirjeldatud varasemates märkmetes, olema märgatavalt tugevam ja seda isegi ilma maagiliste võimeteta.

7. Muud Videvikusära elundisüsteemid toimivad samuti kui Maa ekvivalentidel. Süda, kopsud, neerud, kõik.

Mägede viisi andmeid lisandub sellele kokkuvõttele.

Isiklikult võin märkida, et tänane päev ei läinud päris ootuspäraselt. Varem oli Videvikusära väga innukas kõigiga rääkima. Siin oli võrdselt võtmist ja andmist, kui ta küsis ja vastas küsimustele (kõik vastused vastasid turvapiirangutele ja Videvikusära ei pärinud ega surunud ühtki teemat edasi, kui talle neist piirangutest teatati).

Täna aga oli ta pahur ja tõrges, vastused lühikesed ja äkilised ning ta oli kui kleebitud Sheni ja kahe vabatahtliku lähedusse. Kimgi märkas seda käitumist ja ta võttis seda täiendava tõendina Videvikusära kultuuri karjamentaliteedist. Ainuke küsimus on nüüd, mis põhjustas meie (Kimi ja minu) „karjast“ välja arvamise.

Pealegi olin ma laboris ning võisin kuulata Sheni esialgset tutvustust tänaste plaanide ja kõigi osalejate kohta. Paistis, et tal ei olnud mingeid vaenulikke reaktsioone, kuni me kogunesime, et haiglasse minna.

Võib-olla tuleb see tehnoloogiast? Kultuur, mis ei vaja tehnoloogiat, võib saada hirmutatud tehislikest seadmetest, mis võivad nende naturaalseid võimeid järele teha. Videvikusära oli äärmiselt kõhklev meditsiiniliste protseduuride suhtes, kuni Shen ei näidanud talle ette ega läbinud neid protseduure tema ees. Arvan, et me kõik peaksime olema tänulikud, et Shen kohal oli: tundub, et ta teab täpselt, mida öelda, et tema ärevust maandada.

Võib-olla tulenes see sellest, et teda viidi laborist eemale? Mida me teame Videvikusära saabumisest ja ajast siin Maal, on see, et see oli vahemikus ebameeldivast kuni eluohtlikuni, välja arvatud laboris veedetud aeg. Esiteks krüsaloidirünnak, mis viinuks endast välja igaühe, siis isolaatori katsekamber.

Oh, kurat.

Uuendus: 08:25, 06.04.2015

Rääkisin Frankiga ning tema soovitusel vaatasin üle kõik varasemad salvestused kontaktidest Videvikusäraga ja arvan, et leidsin vastuse. Kim, Vahlen ja mina olime kõik kohal vahetult enne Videvikusära põgenemist ning arvatavasti ta nägi meid kõiki ja see tuli talle meelde. Shen muidugi ses väikses fiaskos ei osalenud, vabatahtlikel olid kiivrid näo ees, kuni neid ametlikult tutvustatud ei olnud, seega arvan, et seepärast peab Videvikusära neid ohututeks.

Ma saan aru, et Vahlen lihtsalt teeb oma tööd, kuid tema mõju Videvikusärale on äärmiselt ebameeldiv. Pealegi ei tee see jäätükk midagi, et muuta oma suhtumist Videvikusärale vastuvõetavamaks. Tõsiselt, kas see on talle tappev, et kordki naeratada ja vastata küsimusele või kahele?

Meie töö näikse nüüd keerulisem olevat. Vähemalt saame loota Shenile ja vabatahtlikele, kes rahustaksid Videvikusära, kui vaja. Sel teemal on Shen ja Vahlen omavahel üha napisõnalisemad. Kui Vahleni asemel oleks keegi teine, prooviksin ma pingete leevendamiseks midagi öelda, kuid mu elu on mulle liiga armas.

Ma laon selle probleemi välja järgmisel ülevaatusel Franki juures, äkki tema saab midagi teha, hoidmaks neid kaht teineteist kägistamast. XCOM-i projektis pole osakonda selliste asjade klaarimiseks, nii et ma loodan, et asi selleni ei jõua.

Olukorra valguses on ka Frank programmi sisse loetud ja ta jälgib Videvikusära paari päeva jooksul. Loodan, et ta annab meile nõu, kuidas maandada pingeid Videvikusäraga, rääkimata kogu laborist.

Kirje lõpp

PROJEKT: Tähetolm

TEEMA: lisafail

KATSE JUHATAJA: dr Frank McKendrick

Lisatud failid: dr Frank McKendricki isiklikud märkmed

Järgnevad isiklikud märkmed:

UUS KIRJE: 09:30, 06.04.2015

Siin töös on hetki, mis hävitavad hinge. Noored mehed ja naised tulevad mu kabinetti ja räägivad mulle, kuidas nende parim sõber põles elusalt või nad tulistasid ta ribadeks, sest keegi neist neetud koletistest sättis end talle pähe või sitikas munes temasse. Nad tulevad mu juurde, et leevendada seda koormat, mida see neetud sõda neile kuhjab. See on kõik, mida ma teha saan, ning iga kord, kui ma näen, kui haiged nende südamed ja pead on, tapab see mind natuke.

Siin on, jah, kordi, kus töö tapab hinge, ja ma olin meeldivalt üllatunud, et seekord ei olnud see ülesanne selline. See algas paar päeva tagasi, kui mulle öeldi, et pean hakkama üle vaatama dr Sheni arendusosakonnast ja mõningaid inimesi veel. Parameetrite hulgas, mida pidin uurima, ei olnud ainult stress, vaid ka vaimse manipuleerimise jäljed.

Olin kohe algusest saati huvitatud, sest enamik mu külalisi on missioonilt naasvad sõdurid korduvate probleemidega, kuid ma olin ka teadlik, et liiga palju küsides võin end liialt nurka mängida. Pärast dr Ngo, Millsi ja Sheniga asjade arutamist tundus mulle, et minust võib abi olla seoses projekti endaga, ja ma sain loa vaadata projekti subjekti.

Kujutage nüüd mu üllatust, kui projekti subjektiks osutus väike lilla ükssarvik suurte silmade ja erksavärvilise lakaga. Ma arvan, et saan doktorite murest aru. Nad muretsesid mõistuse passiivse mõjutamise pärast, mis kutsub esile usaldust, kuid pärast subjekti nägemist arvan ma, et me võime selle rahus välistada. Pärast kirjeldamist, mida doktorid seoses tema välimusega tunnevad, arvan ma, et see on lihtsalt inimese loomulik reaktsioon, kui ta näeb armsat karvast looma. See on sama põhjus, miks kassipildid internetis ruulivad.

Ma ei rääkinud subjekti endaga, aga jälgisin filmitud diskussiooni Sheniga. Ma märkasin märke obsessiiv-kompulsiivsest häirest, millele Shen oli vihjanud. Asjad laual olid laotud virna ja seatud täpsete vahedega, voodi oli laitmatult üles tehtud ja pildid olid üles pandud kindla korra järgi. Laua juures olid pildid tema parimatest sõpradest, laua kohal pildid valitsejatest, ülejäänud olid järjestatud liikide ning edaspidi värvide ja soo järgi.

Kimi ja Joeli läbivaatuse ajal kuuldu järgi kõlab see traumajärgse stressihäire moodi. Enne kui Videvikusära Maale saabus, elas ta lihtsat raamatukoguhoidja elu. Esimese kuue tunni jooksul Maal oleks krüsaloid ta peaaegu tapnud, seejärel oleks Vahlen ta ära lahanud. Esimene juhtum üksi juba oli paras hoop ärevushäire tekkimiseks ja ma kahtlustan, et kui sa ärkad Vahleni ees ja sa pole inimene, lähevad asjad palju hullemaks.

Tema praegusest käitumisest vabatahtlike ja teadlaste tiimiga võin ma ainult oletada. Kogutud tõendite põhjal on mõistlik eeldada, et Videvikusära liigi sotsiaalsed struktuurid põhinevad karjal. Ilmselt on see jäänuk nende primitiivsemast ajast. Kari tähendab ohutust ja kaaslasi, karjast lahutamine tähendab isolatsiooni ja ohte. Tema esialgset sõbralikkust võib käsitleda alateadliku katsena luua enda ümber karja, otsimaks rahu ja turvalisust. Kahtlustan, et Kimi ja Joeli nägemine koos Vahleniga tähendas neile karjast väljaheitmist. Nüüd on küsimus, kuidas seda heastada.

Vahlenist rääkides... Ma peaksin uurima, kuidas tal läheb. Ta on puudunud arstlikust kontrollist juba üle kahe nädala. Ma olen hakanud muretsema stressi pärast, mis tema positsiooniga kaasneb, ja rünnak Kölnis võib mõjutada tema otsuseid. Kimi ja Joeli jutu järgi on ta üha rohkem... ärritunud.

Kirje lõpp

PROJEKT: Tähetolm

TEEMA: füüsika

KATSE JUHATAJA: dr Moira Vahlen

Lisatud failid: videoülesvõtted subjekti võimetest, meditsiinilised ülesvõtted subjektist, dr Vahleni isiklikud märkmed.

Järgnevad isiklikud märkmed:

UUS KIRJE: 17:00, 05.04.2015

Kuna katsete protseduurid olid piiratud mitteinvasiivsete meetoditega, otsustasin subjekti viia haiglasse suuremate skannerite alla. Kuigi usutavasti saanuks seadmeid tuua ka Tähetolmu laborisse, tulnuks seal teha üks asi korraga, kuna laboris pole piisavalt ruumi, et saaks kõiki seadmeid korraga käima panna.

Pealegi tahtsin näha, kuidas subjekt reageerib sellele, kui ta viiakse tema elukohast ära suuremaks osaks päevast. Ärevus ja kõhklus olid selgelt aimatavad. Väga hea. Subjekt peab aru saama, et ta pole siin olesklemas ja sõpru otsimas. Ainus põhjus, miks ta edasi eksisteerib, on anda meile teavet, mis aitab meil päästa maailma.

Teised, kes on temaga kokku puutunud, peavad samuti seda meelde tuletama. Subjekt ei ole lemmikloom, sõber, maskott ega lapselaps, keda sul kunagi pole olnud. See on tulnukas teisest maailmast, kelle võimed on väljaspool meie mõõtmisvõimalusi ja mõjud inimmõistusele selgusetud. Ma pean rääkima McKendrickiga, et ta jälgiks, et teised ei kiinduks liigselt temasse. Siin tuleb kord aeg, mil „Videvik“ pole enam projekti jaoks vajalik ja ta likvideeritakse nagu kõik teised.

Meditsiiniskannerid tõid välja tähtsa asja subjekti sisemisest struktuurist, mis kinnitas ühte minu hüpoteesi ja lükkas teised ümber. Lootsin näha sarnast ajuehitust nagu sektoidide isenditel projektist (KUSTUTATUD) täiustatud sünaptilise aktiivsusega ja implantaatidega, mis veelgi suurendavad seda tegevust. Leiti, et aju ümber puuduvad jäljed igasugusest muutmisest või kirurgilisest tegevusest, selle asemel oli terve neuronite kompleks sünapseid, veelgi võimsamad kui varem püütud sektoididel. See närvikompleks laieneb osaliselt subjekti sarve, mis teoreetiliselt toimib loodusliku projektorina nende võimete jaoks implantaatide asemel.

Järeldused on murettekitavad: sissetungijad-tulnukad on geneetiliselt aretatud võitlejateks ja neisse installitud implantaadid annavad neile ebanormaalsed võimed, millele oleme tunnistajaks, kuid nüüd oleme leidnud isendi, kelle võimed ei ole pelgalt looduslikud, vaid on ka suurusjärgu võrra suurema mõju ja kontrolliga.

Peab märkima, et jälgimisseadmed ei tuvasta midagi anomaalset, kui subjekt kasutab oma võimeid. Vaatamata sellele hakkame homme subjekti erinevaid võimeid uurima ja süstematiseerima ja subjekt proovib selgitada nende mehaanikat. Ma ootan midagi rohkemat kui lihtsat „võlur tegi seda.“

Kirje lõpp

PROJEKT: Tähetolm

TEEMA: Füüsika

KATSE JUHATAJA: dr Moira Vahlen

Lisatud failid: videod subjekti mitmesugustest võimetest, dr. Millsi tõlgitud kirjeldused, dr Vahleni isiklikud märkmed.

Järgnevad isiklikud märkmed:

UUS KIRJE: 17:00, 04/13/2015

Siia kirjesse on lisatud nimekiri subjekti demonstreeritud võimetest, nende mõju, samuti teadaolevad piirid, mis avastatud viimasel nädalal. Võimete lühikirjeldus ja mehaanika on kokku võetud allpool, nägemaks täielikke (ja ammendavaid) selgitusi, tuleb vaadata dr Millsi ärakirju.

Võime aktiveerimine ja kasutamine jaotub protsessi kolme astmesse.

Energia kogumine. Subjekt kirjeldab seda sammu kui energia kogumist „väljast“(1), andmaks energiat valitud võimele. Energiat tuleb koguda vastavalt valitud võimele, vastasel korral see kas ei toimi või toimib valesti.

Loitsu moodustamine. Subjekt kujundab toore energia soovitud loitsuks. Vale moodustus võib põhjustada loitsu ebaõnnestumise või valestitoimimise.

Loitsu aktiveerimine. Subjekt valib koha või objekti, millele loits suunata, ja aktiveerib loitsu. Kui objekt või asukoht on väljaspool sammude 1 või 2 ulatust, siis soovitud loits ei pruugi ilmneda või sellel on oodatust teistsugune mõju.

(1) Katsed avastada seda „välja“ on kõik ebaõnnestunud, teised seadmed pole suutnud võimete kasutamise ajal midagi tuvastada.

Võimete kasutamise piirid jagunevad kahte kategooriasse.

Võimsus. Võime ligi pääseda „väljale“ on kirjeldatud nii, nagu musklite suurus on korrelatsioonis füüsilise jõuga. Harjutamine keeruliste ja mitmesuguste võimetega suurendab jõudu, mida isend saab kasutada, kuid seal on võimsuse kõrged ja madalad tipud. Madal tipp on maksimum, mida tuleb saavutada võime kasutamise lõpetamisel, kõrge tipp on maksimum, mis tuleb saavutada harjutuste ajal. Katsed kasutada võimeid ilma minimaalse nõutava võimsuseta võivad lõppeda ebaõnnestumise, tõrke või surmaga.

Loitsude moodustamise maatriksid. Iga loits vajab vastavat maatriksit, mille subjekt peab kontseptualiseerima oma peas, kujundamaks energiat kõige kasulikumas ja tõhusamas vormis. Ilma maatriksita võivad tulemused varieeruda või täielikult ebaõnnesuda.

Subjekt märkis, et see ei kehti alati. Näiteks tema liik (ükssarvik) omandab telekineesi juba varases eas, ilma et nad peaksid seda õppima, kuid õppides ja harjutades saavad nad suurendada selle täpsust ja ulatust.

Loitse, mis on seotud noores eas avastatud „erilise andega“ (vt dr. Ngo märkmed), on tunduvalt lihtsam aktiveerida ja kontrollida, isegi kui see võib olla üle isendi suhtelistest oskustest.

Kokkuvõte loitsudest on loetletud allpool.

Telekinees (TK), otsene meeleline mõju füüsilisele maailmale ilma kokkupuuteta mõjutatavate objektidega.

Nähtavusulatust on vaja võime aktiveerimiseks, aga mitte hoidmiseks.

Aktiveerimine on peaaegu silmapilkne.

TK-ga hoitavad objektid kaotavad küll kaalu, aga säilitavad massi. Märkimisväärse massiga objektid nõuavad jõupingutust füüsiliseks liikumiseks läbi õhu, kuid ainus takistus, mida objekt kohtab, on õhutakistus.

Vastupidi, kui subjekt tahab, võib ta objekti hoida paigal ja tõrjuda kõik katsed seda liigutada. (Videoülesvõte kapral Matt Harrisest, kes üritab liigutada veeranddollarilist, kuid see ebaõnnestub.) Katsed niimoodi hoitud objekte liigutada on piiratud labori kitsikusega, põhjalikult tuleb seda katsetada angaaris, kus saab rakendada piisavalt võimsust, ohustamata personali või laborit.

Subjekt suudab haarata telekineesi mitut objekti, säilitades täpse kontrolli. Katse objektiks oli pakk kaarte, mis segati ja heideti õhku. Subjekt suutis telekineesi abil haarata kõik kaardid 0,5 sekundi jooksul. 5 sekundiga sortis ta nad numbrilises järjekorras ja pani karpi tagasi.

Hulka objekte saab käsitseda korraga, kuigi asjade hulk, mida korraga käsitseda saab, väheneb, kui nende keerukus suureneb.

Objekti kaal mõjutab veidi kiirust, millega TK rakendatakse, kuid objektide kaal on piiratud labori suurusega. Massid, millega katsetati, olid vahemikus ühest grammist veerandi tonnini.

Teleportatsioon (TP), liikumine kahe punkti vahel ilma vahemaad füüsiliselt läbimata.

See loits on peamiselt piiratud nähtavusega, kuid selgesti meeldejäänud kohtasid saab kasutada sihtkohtadena neid nägemata.

Aktiveerimine lühikesteks hüpeteks võtab aega 0,5–1 sekundit.

Energiakogus selleks transpordiks on otseselt seotud vahemaaga ja mateeria hulgaga, mida transporditakse.

Sellel põhjusel ei saa subjekt kasutada TP-d kojuminekuks. Subjekt ei tea vahemaad Maa ja tema planeedi vahel ning tal pole võimalik hinnata vajalikku energiahulka.

TP liikumine kahe punkti vahel on hetkeline ja võib toimuda läbi tahke aine, nii kaugele, kuhu vaateväli ulatub või kui sihtkoht meeles on.

TP-ga saab subjekt mõjutada teisi objekte või olendeid. Katses liigutatud esemed olid järgmised: subjekt ise, kaks pliiatsit, tool, köögiviljad ja reamees Jenkins.

Praegu puudub võimalus vältida TP-d, kui mitte arvestada subjekti liikumise piiramist, hoidmaks teda nägemast uusi kohti, kuhu teleporteeruda.

Kui ülaltoodu on õige, siis on kasutatud teleportatsiooni subjekti saatmiseks Maale ja selleks peab olema saatjal kolm asja.

i. Vahemaa teadmine saatmiskoha ja Maa vahel

ii.Teadmine Maa spetsiifilistest kohtadest

iii.Vapustaval hulgal energiat.

Valguse tekitamine (VT), ilma tuvastatava allikata.

Loitsu aktiveerimiseks on vaja nähtavust, kuid mitte selle hoidmiseks.

Aktiveerimine on peaaegu hetkeline.

Visuaalselt toob loits nähtavale kera pehmet roosakat valgust, mille suurus on ligikaudu võrdne pesapalliga.

VT-ga saab käsitseda ja tekitada mitut valgusallikat, neid liigutada tahtejõul või pindadele, kus neid saab edasi liigutada ilma subjekti edasise mõjuta.

VT ei tekita soojust ega ühtki muud tuvastatavat mõju peale küünlaga võrreldava valguse.

Valgusallika puudutamine ei tekitanud vabatahtlikel märgatavaid kõrvalmõjusid.

Tõlkimine (Tk), mis võimaldab suhtlust üle keelebarjääri.

See loits on piiratud nähtavusulatusega ja toimib ainult arukate olendite vahel, kellel on suhtluskeel.

Aktiveerimine kestab umbes 1–2 sekundit. Aktiveerimisaeg väheneb iga järgneva kasutamisega. Subjekt seletab seda loitsuga harjumisega.

Subjektid, kes selle mõju all on, saavad vigadeta aru teistest subjektidest, kes selle mõju all on. See on katsetatud ja kinnitatud kõigi poolt, kes selle mõju all on.

Kuigi mehaanika poolest on see healoomuline, on soovitatav olla ettevaatlik kõigil, kes soovivad sellest võimest osa saada, sest selle mehaanika on teadmata ja see võib lõppeda psüühilise manipuleerimisega.

Sellest loitsust eksisteerib ka selline vorm, mida saab kasutada kirja tõlkimiseks, kuid see on väga ebatäpne.

Transformatsioon (Trn), võime muuta aine veatult ühest vormist teise.

See võime on piiratud vaatevälja ulatusega.

Aktiveerimiskiirus sõltub Trn keerukusest.

Katsetustel muudeti seni lihtsaid esemeid teisteks lihtsateks esemeteks ja vaja on ulatuslikke teadmisi lõpptulemusest, milleks ese muudetakse.

Katsetes muudeti puu- ja köögivilju teisteks puu- ja köögiviljadeks. Katsete tulemused näitasid, et need on söödavad ja peaaegu identsed Maa ekvivalentidega.

i.Reamees Jenkins sõi üht õuna (endist pirni) ja kommenteeris järgmiselt: „Kas kõik õunad maitsevad seal, kust sa tuled, samamoodi? See on imeline!“

ii. Reamees Jenkinsil pole veel vähimaidki kõrvaltoimeid ilmenud.

Trn toimib nii kaua, kui loits on subjekti poolt peal.

Katsetest proovida elusate objektidega subjekt keeldus.

Litsumine (Li), toore füüsilise jõu kasutamine sihtmärgi vastu.

Selle võime näitamisest subjekt keeldus. Korduvad nõudmised lõppesid subjekti muutumisega mittekuulekaks. Katsetamine katkestati, kui subjekt põgenes pärast korduvaid nõudmisi oma elukohta. Ainus teave, mida me saime, pärineb kapral Matt Harrise intervjuudest ja tema kiivrikaamera videost operatsioonilt „Vasarapea.“

Mõistlik eeldus on see, et see nõuab nähtavust nagu eelnevad võimed.

Videos paistis, et aktiveerimine oli peaaegu hetkeline, kuigi võib oletada, et surmahirm kiirendas aktiveerumist.

Projekteeritud jõu suurus on vapustav ja suurem kõigi struktuuride löögitaluvusest, mida me praegu suudame luua.

Me tuleme taas katsetama, kui subjekt muutub kuulekamaks.

Subjekt vihjas mitmele teisele loitsule, mis panevad proovile kujutlusvõime, mõnda suudab ta ise, samas teised kasutavad selleks ehteid, mis on tema maailmas kasutusel. Mõned on usutavad: kantavad ehted, mis võimendavad võimeid, kuid teised... Ma ei taha uskuda. Allikas saab tekitada sellest täiuslikku koopiat, kes veepeeglisse vaatab? Ajas reisimine?

Ainus põhjus, miks ma sellest umbluust siin kirjutan, on fakt, et see olend rikub nii kergesti kõiki reaalsuse seadusi, mille kohta me seni arvasime, et need on kivisse raiutud. Peaks võtma ja näitama Trn katsete videot Frankile kinnitamaks, et tegu ei ole mingi massihallutsinatsiooniga.

Ja kõigi nende katsete jooksul ei olnud meil võimalik tuvastada midagi, mis vihjaks, kuidas seda saavutatakse. Minu silm on tunnistajaks nendele füüsikaseaduste rikkumistele ja Trn eksperimendid füüsiliseks tõendiks, et see juhtus. Aga kuidas? AGA KUIDAS?

Edasised eksperimendid jätkuvad niipea, kui subjekt on muutunud kuulekamaks.