Cast&Cast: Reedetud

[[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"16","attributes":{"alt":"","class":"media-image","style":"width: 188px; height: 280px; margin: 10px 20px; float: left; ","typeof":"foaf:Image"}}]]Ilmus P.C. ja Kristin Casti vampiiriromaan "Öö koja" sarjast.

Vastmärgitud vampiir Zoey Redbird on end Öö Koja koolis sisse seadnud. Lõpuks ometi kuulub ta kusagile, temast tehakse isegi Pimeduse Tütarde juht. Ja mis kõige parem – tal on oma poiss… või lausa kaks. Siis aga juhtub mõeldamatu: keegi hakkab tapma inimteismelisi ning kõik asitõendid viitavad Öö Kojale. Zoey taipab, et võimed, mis ta nii eriliseks muudavad, võivad ohustada tema lähedasi. Siis, hetkel, mil Zoey oma uusi sõpru kõige enam vajab, tabab surm Öö Koda ning Zoey peab leidma vapruse, et astuda vastu reetmisele, mis võib murda ta südame ja hinge ning seada hädaohtu kogu tema maailma.

“Öö Koja” sarja teine raamat “Reedetud” on sünge ja seksikas ning samavõrd köitev kui üdini jahmatav. P. C. Cast on paljude auhinnatud noorteromaanide autor ja kogenud õpetaja. Tema tütar Kristin Cast on kirjutanud artikleid ja luuletusi, mille eest on samuti võitnud auhindu. Mõlemad elavad Oklahomas. “Öö Koja” sari on nende esimene koostöö.

Raamatu on välja andnud kirjastus Pegasus, tõlkija Kairi Raabe.
Raamat maksab poodides umbes 18 eurot.

Selles numbris