Tegemata tööd

  1. printerfriendly+pdf+epub etc genereerimine suuremas osas töötab. Proovisin ka epubi, aga see on alfa ja mina seda stabiilselt tööle ei saanud.
  2. Search kasti asukoht -- proovisin seda nihutada, saab absolute asukohaga (header on relative, selle järgi saab panna), aga, see on eri brauserites eri koha peal... Praegu on lihtsalt float right.
  3. Peaks tekitama live-feedid uudiste ja ubaasi kirjetest -- uurin, kuidas see on võimalik.
  4. Et lugude taha tekiks number, palju sel kommentaare on -- uurin, kuidas seda teha.
  5.  

 

Üks tõsine tehniline probleem, millega olen palju aega raisanud -- taxonomy terminitega seotud väljad ei ole näha, kui kasutajal ei ole taxonomy administreerimise õigust. Ühelt poolt oleks see nagu Drupali core'i bug, aga kuna see maailmas eriti ei avaldu, on see tõenäoliselt mingi minu hosti serveri eripära. (Add: arvamus, et see on PHP versioonist tulenev -- asi pidavat töötama 5.3 ja varasematega, aga ma pole saanud katsetada)

Vahepeal sain isegi tööle workaroundi -- installisin drupal 7.15 versiooni ja uppgrade'isin selle d7.16-ks, siis toimis... kuni ühel päeval olin alguses tagasi; ja backupilt taastamine ei aita, nii et asi on kuidagi kavalam.

Mida see praktikas tähendab? Kui asi töötaks normaalselt, siis saaksid tavakasutajad kasutada taxonomy terme ilma riskita neid rikkuda, st nad näevad vastavaid valikud ja toimetaja (vastavate õigustega) paneb need paika. Näiteks kui autorid on kirjeldatud taxonomys ja kasutaja, kel on õigus luua teatud tüüpi sisu, kus tuleb ära märkida autor, lihtsalt ei näe seda välja. Ta näeb seda siis, kui talle anda taxonomy administreerimise õigus. Nö normaalne tavakasutaja ei saa vahest eriti aru, nii et see polegi väga suur risk (ta ei pääse taxonomyt administreerima). Kui aga kasutaja on natuke suuremate õigustega, näiteks toimetajad, kellel on õigus ka autoreid sisestada, siis juhtub see, et kogu taxonomy on talle tegelikult muutmiseks lahti... See ei takista tglt laiviminekut, sest toimetajaid ei saa lõpuks palju olema ja ehk piisab, kui lugeda neile sõnad peale, et ärge torkige seda, mida pole vaja...

Otsin lahendust muidugi edasi, aga see ei saa kerge olema, sest nii spetsiifilised asjad on tavaliselt sügaval koodis ja seda koodi on palju...

Selles numbris