Fantaasiasõbrad, kuulake!

Somnium Mirabile foorumil on au välja kuulutada suur kirjandus- ja kunstikonkurss "Sõrmuste Isand 50 aastat" mis on pühendatud JRR Tolkieni "Sõrmuste Isanda" 50. ilmumisaasta tähistamiseks. Konkurss koosneb kolmest osast: ilukirjandus, illustratsioonid ja skulptuurid. Kõikides osades on kaks vanusekategooriat: 1) kuni 16 eluaastat ja 2) üle 16 eluaasta.

Ilukirjandus

Koosneb kolmest grupist: lühijutt, luuletus ja näidend.

Lühijutud - oodatud on kõik fantaasiat ja alternatiivajalugu sisaldavad teosed, mille pikkus ei ületa 10-12 lk A4 (umbes 7500 sõna). Fanfiction ei ole oodatud.

Luuletused - kirjutada võib kõigest, pikkus soovitavalt mitte üle 36 rea.

Näidendid - kirjutada võib kõigest, pikkuseks 2-10 lk A4. Eriti on oodatud Tolkieni-teemalised lühinäidendid.

Pea meeles, et võistlus on anonüümne, teos ei tohi enne avaldatud olla, see peab olema eestikeelne ning teksti formaadiks on standardformaat (font Times New Roman, suurus 12 pt, reavahe 1,5 pt).

Parimad tööd tehakse teatavaks 2005. aasta kevadel ning avaldatakse 2005 suvel ilmuvas kogumikus, samuti võrgukeskkonnas. Parimatele auhinnaks ka seesama kogumik. Võistlustööd palume saata paberil ümbrikus ja vähemalt kolmel flopil või CD-ROMil (kuna tööd lähevad hiljem elektroonilisele käitlemisele) 3. jaanuariks 2005 aadressil:

"SOMNIUM MIRABILE KIRJANDUSVÕISTLUS"
EHITAJATE TEE 66-7
12915 TALLINN

Kirjutisele lisa kindlasti eraldi suletud ümbrikus oma nimi, aadress ja telefoninumber (e-mail). Samuti palume põhiümbrikule märkida vanusekategooria number (1 või 2).

Kõikide küsimustega palume pöörduda voistlus@fantaasia.planet.ee

Illustratsioonid

Võistluse eesmärgiks on saada huvitavaid ja algupäraseid illustratsioone paralleelselt väljakuulutatavasse fantaasiakirjanduse võistluse kogumikku, mis ilmub 2005. aasta suvel.

Töö teemaks on illustratsioon vabalt valitud lõigule JRR Tolkieni
loomingust. Töö tahaküljele palume märkida lisaks vanusegrupile ka valitud lõik või tsitaat.

Töö tehnikaks on mustvalged tušši-, söe- või pliiatsijoonistused.

Formaadiks 21*21 cm, paksem paber.

Üks autor tohib esitada mitu tööd.

Arvesse ei lähe arvutigraafika ja fototöötlus.

Võistluse tingimustele vastava töö auhinnaks on illustratsiooni üllitamine avaldatavas kogumikus ja tasuta eksemplar kogumikust. Parimad tööd avaldatakse ka võrgukeskkonnas.

Tööd palume saata 3. jaanuariks 2005 aadressil:

"SOMNIUM MIRABILE KUNSTIVÕISTLUS"
EHITAJATE TEE 66-7
12915 TALLINN

Joonistusele lisa kindlasti eraldi suletud ümbrikus oma nimi, aadress ja telefoninumber (e-mail). Samuti palume põhiümbrikule märkida oma vanusekategooria number (1 või 2).

Küsimustega pöörduda voistlus@fantaasia.planet.ee

Skulptuurid

Võistluse eesmärgiks on saada "Sõrmuste isanda" teemalisi skulptuure
kaunistamaks Vasalemma mõisaparki. Töö teemaks on JRR Tolkieni loomingu teemaline dolomiidist kõrgreljeefne skulptuurigrupp sambal. Materjaliks dolomiit.

Formaadiks kõrgreljeefis ümar, neli- või kolmnurkne sammas, kõrgus ca 1,5-2 m.Võistlusel osalemiseks anna oma soovist teada hiljemalt 3. septembriks 2004
aadressil voistlus@fantaasia.planet.ee, samas palume ära märkida ka oma juhendaja nimi ning valitud lõik või tsitaat.

Võistluse tulemused avalikustatakse 3. märtsil 2005, st teatatakse, millised tööd lähevad teostamisele.

Raietööde läbiviimise asupaik on täpsustamisel.

Kavandid ja fotod maketist palume saata 3. detsembriks 2004 aadressil:

"SOMNIUM MIRABILE SKULPTUURID"
EHITAJATE TEE 66-7
12915 TALLINN