2023 D9 upgrade

2023 D9 upgrade

1. Tehtud subdomain hiir.veskimees.eu (esialgu Zone'i minu peadomaini alla)

2. andmebaas d101945_hiir kasutaja d101945_hiir Host: d101945.mysql.zonevs.eu

3. composer create-project drupal/recommended-project hiir (arusaadavalt terminalis juurikas)

4. subdomaini directory hiir/web (ja oodata paar minutit!)

5. admin parool ära muudetud (vana saidi adm parool seesama)

6. Tühjas saidis enableda kõik migrate moodulid. Käivitada upgrade. Tuleb teada vana saidi andmebaasi ligipääse (selleks tegin hiirest kah koopia oma saiti vanahiir.veskimees.eu alla.)

7. Moodulite inventuur:

Drupal 7 module name -:- Drupal 7 machine name -:- Drupal 10
Administration menu -:- admin_menu -:- 0
Administration menu Toolbar style -:- admin_menu_toolbar -:- 0
Automatic Entity Labels -:- auto_entitylabel -:- Y
Better Formats -:- better_formats -:- ?0
Captcha questions -:- captcha_questions -:- 0
Color -:- color -:- 0
Disable Term Node Listings -:- disable_term_node_listings -:- 0
File Entity -:- file_entity -:- ?0
File Field Sources -:- filefield_sources -:- ?0
Float Filter -:- float_filter -:- 0
Forum -:- forum -:- 0
IMCE -:- imce -:- Y
Image resize filter -:- image_resize_filter -:- Version conflict!
Insert -:- insert -:- 0
Locale -:- locale -:- 0
Media -:- media -:- Enable
Media WYSIWYG -:- media_wysiwyg -:- ?0
Module filter -:- module_filter -:- Y
Name Field -:- name -:- Y
RDF -:- rdf -:- ?0
Statistics -:- statistics -:- Y
Syslog -:- syslog -:- ?0
Taxonomy Access Control -:- taxonomy_access -:- 0
Taxonomy Manager -:- taxonomy_manager -:- 0
Token -:- token -:- Y
Viewfield -:- viewfield -:- Y
Views -:- views -:- Y
Views Fluid Grid -:- views_fluid_grid -:- 0
Wysiwyg -:- wysiwyg -:- 0

Märkus: need on need, mis automaatselt üle ei tule. Mis tähendas, et kui seal on nullid, siis sellega seotud funktsionaalsus lihtsalt kadus ja tuli midagi muud välja mõelda. Üldiselt ma käivitasin seda protsessi vist kokku 4-5 korda, sest enne lõplikku tuleb kõik vajalik funktsionaalsus uude saiti üles ehitada. Õnneks on see kõik mitte eriti suure vaevaga korratav (aga korra tõmbasin ikka kogu asjale vee peale ka ja alustasin nullist -- siin on see jama, et hiir on formaalselt multilingual, kuigi reaalselt mitte, ja kui uus sait ei ole ka multilingual, läheb kõik segi...)

8. Cores aktiveeritud: Book, Media, Media Library, Statistics, Syslog, Migrate (3 asja)

composer require 'drupal/zeropoint:^1.8'
composer require 'drupal/thunder_admin:^4.0' (et ma saaksin aru , mis toimub);
viimane omakorda nõuab: composer require 'drupal/seven:^1.0'
Ilusa menüü jaoks: composer require 'drupal/admin_toolbar:^3.3'

composer require 'drupal/auto_entitylabel:^3.0'
composer require 'drupal/imce:^3.0'
composer require 'drupal/module_filter:^4.0'
composer require 'drupal/name:^1.0@RC'
composer require 'drupal/token:^1.11'
composer require 'drupal/viewfield:^3.0@beta'

9. Logo ja ico tuli uuesti üles laadida.

Rotatoriga jama -- 'ephemeral' on jõugu sisse kirjutatud, tuli headeri piltide nimed muuta (sic!) Sellega tuleb veel tegeleda!

Kopeerisin kõik servad sinna _custom'isse...

10. Blocks...

Terve ülemine ots on nüüd Site branding

#site-name { visibility: hidden;} meil on nimi pildil.

Kõik View blocks on läinud...

.mc .pure-menu-horizontal, .mc #submenu ul {text-align:left;}

#block-zeropoint-menu-menu-arhiiv

 

Siit on puudu mitme päeva suht mehaaniline töö, et View'd uuesti programmeerida (neid teoreetiliselt saaks ka üle tuua .yml skriptide kaudu, aga mulle tundus lihtsam need uuesti teha, kui sellega jamada -- vanades oli palju jama sees, vast tuli kasuks...)

Samuti ei ole siin üksikasjalikult kajastatud CSS-iga jahmerdamist. Märkuseks vaid niipalju, et võimalik oli sait üle tuua ikkagi suhteliselt lihtsalt tänu sellele, et lõpuks tekkis märtsis Zeropointi, saidi põhiteema D9 versioon, kummatigi on see veel üsna toores.

 

admin Fri, 05/19/2023 - 08:21

Pildimajanduse konfimine

Pildimajanduse konfimine

Kuigi intuitiivne see uus süsteem veel ei ole, ikka tuleb teada, mida sa teed, enne kui teksti pilte saab panna.

Omaette teema on IMCE -- panin selle peale ja see toimib, kuid integratsioon pole kuigi hea, nii et kokkuvõttes jääb selle korralik töölepanek 'tegemate tööde' alla oma aega ootama.

1. Administration > Configuration > Content Authoring > Text formats and editors > ja üle käia kõik, mis kasutavad CKEditori.

2. Tõmmata nupud nupureale, media ja imce (viimane ainult fullHTML-i puhul ja prooviks!)

3. Form settings of content type -> Edit widget settings of a file/image field -> Check „Allow users to select files from Imce File Manager for this field.”; save. (Aga veelkord, see on IMCE asi, edasi siit ei saanud.) (You should now see the "Open File Browser" link above the upload widget in the content form.)

4. Align filter & Embed filter must be enabled

5 Structure -> Display modes -> View modes -> siin teha kõik vajalikud, mis vastavad image style'idele.

6 Structure > Media types > Image > Manage Display ->siin viiakse asjad kokkku; enable kõik mis vajalik, ja siis viia vastavusse, st käia ükshaaval üle ja panna media type'ile vastav image type külge.

7. Administration > Configuration > Content Authoring > Text formats and editors > Embedded media panna paika default (220), lubatud mode'id ja save. Media -> Allow user to override default...

admin Fri, 05/19/2023 - 08:53