Tekstitüübid ja 'paste from word'

Teksti lisamisel tekib (enamasti) tekstisisestuskasti alla valik Text format. Sellest on vaja teada järgmist:

Full HTML lubab sisestada mistahes html märke. Use with caution! Ehk kasuta ettevaatlikult.

Kui pole erilist vajadust rahulikult läbustada, soovitan kasutada Filtered HTML. See korjab tekstist ära kogu html-i, välja arvatud <p> <br> <h1> <h2> <h3> <h4> <a> <b> <i> <u> <hr> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>. (Admin saab seda nimekirja muuta.)

Plain text ei vaja selgitust.

Nimekirjas on veel Limited, mis sarnaneb Filtered HTML-iga, ent sellele on külge pandud teine editor ja seatud nii, et kommentaare saab ainult sellega teha. (St. miks see täpselt nii on tehtud, läheks pikaks seletada; mõte on selles, et teatud põhjustel oli teist editori kommentaride jaoks parem kasutada ja seal on see põhiline ära peidetud, st on näha vaid Limited võimalus, kuid kõijal mujal seda ära keelata... pole ma veel jõudnud. Veelkord, ega keegi ei keela kasutada Limited-võimalust tavalise teksti puhul, tulemust see ei muuda, kuid pole mõtet.)

 

Teksti tegemisel on menüüribal nupp 'paste from word'.

[[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"17","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"136","style":"margin: 5px; width: 242px; height: 136px; float: left; ","typeof":"foaf:Image","width":"242"}}]]Soovitan ALATI, kui lõpptulemuse formaadiks on Full HTML, kasutada teksti kopeerimisel MS Wordist või mistahes muust välisest allikast seda funktsiooni!

Tegemist on sisuliselt eelmises lõigus mainitule sarnase filtriga, mis kraabib kõik tekstitöötlusprogrammide lisatud saasta maha. See ei ole oluline, kui kasutad Filtered HTML-i või Plain text-i, sest need tagid niikuinii keelatakse, kuid see on lihtsalt uskumatu, millist sodi teinekord kaasa tuleb...

Selles numbris