Päiste võistlus

Algernoni toimetus kuulutab välja konkursi ajakirja päistele (headeritele)

Nagu kõik saidi külastajad näevad, on header roteeruv, ehk siis igal laadimisel peaks tulema ette uus header. Tegelikult valitakse neid (pseudo)juhuslikult ühest kataloogist ja nende arv ei ole piiratud, kummatigi alustuseks on neid vaid 3. Seepärast annaksimegi kõigile huvilistele võimaluse näidata üles oma fantaasiat ja meisterdada meile mõni uus header. Ja miks siis mitte lasta laiemal ringil huvilistel neid hinnata ja initsiatiivi ka pisut innustada?

Seepärast kuulutamegi käesolevaga välja konkursi, mille tingimused on järgmised:

  1. Pakutavad headerid peavad olema mõõdus 1156x200px ja kohustusliku elemendina on headeril ajakirja logo (kiri 'ulmeajakiri algernon', nagu ülal näha); selle logo saab .psd, ehk Adobe Photoshopi formaadis kätte altpoolt lingilt.
  2. Konkursile pakutavad headerid peavad olema väga laiades piirides ulmelised, st sobima meie üldise imagoga.
  3. Pakutavad headerid peavad sobima ajakirja üldise kujundusega. Soovitav oleks jälgida sobivust headeri kirjadega (et lingid paremal ja menüüd all loetavad oleksid) ja silmas pidada, et headeri vasak otsa ei püsi hiire suhtes sama koha peal, vaid nö sõidab hiire all lehe laiuse muutudes.
  4. Headerite arv ei ole piiratud, st iga autor võib neid esitada, palju tahab. Üles tuleb need muidugi panna ükshaaval (vt allpool).
  5. Meile headerit esitades lubab autor Algernoni toimetusel esitatud pilti määramata aja vältel kasutada ajakirja headerina. Esitatud tööd jäävad samuti ajakirja näha ja seal on autorsus kirjas. Headeril endal ei tohi ola mingit autorsusele viitavat elementi.
  6. Kõigil registreerunud kasutajatel on võimalik laekunud headereid hinnata ja nende kohta ka arvamust avaldada. Kummatigi teeb lõpliku otsuse headerite kasutamise üle toimetus ja toimetuseliikmetele jääb ka ekslusiivne võimalus oma sõna öelda (nn Jumala hääl).
  7. Meil on auhindadeks välja pakkuda sarja ‚Sündmuste horisont‛ raamatuid. Publiku lemmikuks tulnu autoril on võimalik valida endale kaks raamatut (eeldusel, et neid veel loomulikult on järel) ja toimetus annab veel välja 2-3 teist auhinda (üks raamat SO sarjast).

Konkursist osavõtt eeldab saidil registreerumist, sest plldi paneb autor ise üles. Toimub see järgmiselt:

  • valid allservast 'Lisa...' (selline valik tekib menüü lõppu, kui oled sisse loginud) ja järgnevalt lehelt valid 'Pilt'
  • edasi avaneb leht, kus tuleb sisestada pealkiri (kohustuslik) ja pilt ise ('Select media', 'upload new file', otsid faili oma kettalt üles ja 'submit').
  • kui tahad, võid lisada kirjelduse
  • Save

Oma pitli saad pärast muuta ka.

Head joonistamist!

 

Attach

Konkursi tööd

Selles numbris