Märts 2004

Ajakirja märtsinumbris avaldatakse performance-maailma tegelase Elaani ulmeline näidend, mille kohta on varem ajakirjanduses avaldatud seinast seina arvamusi.

Kriku kommenteerib oma veerus seekord Tõnu Õnnepalu artiklit kirjutama õppimisest ja õpetamisest, Berk aga arutleb kirjaniku ja võimu suhete üle.

Eraldi tähelepanu juhib toimetus kirjastuse "Fantaasia" poolt väljakuulutatud jutuvõistlusele, mille juhendi leiab lugeja uudisterubriigist.

Artiklite rubriigis tutvustab Kristjan Sander uut wõrgupõhist projekti, mille tulevik on eesti ulmefännide kätes.

Ajakirja tehniline lahendus on taaskord täienenud: alates 29. veebruarist saab kasutada mitmetasemelisi foorumeid (see tähendab, igale postitusele saab vastata, nii et tekivad nn. "lõngad") ja samuti kuvatakse nüüd lugejakirju jms. materjali ühel lehel 10 kaupa. Muutus ka arvustuste ja lugejakirjade kujundus.

Kuna «Algernon» on ilma mingite sissetulekuteta võrguajakiri, ei saa me avaldatud kaastöid honoreerida, samuti tasub meeles pidada, et toimetajad teevad ajakirja oma vabast ajast.

Kaastööd palume saata aadressil algernon@obs.ee.

Kõik «Algernonis» ilmunud ja ilmuvad jutud, tõlked ning artiklid on kaitstud Eesti autoriõiguse seaduse ja rahvusvaheliste autorikaitse konventsioonidega.