Pildimajanduse konfimine

Kuigi intuitiivne see uus süsteem veel ei ole, ikka tuleb teada, mida sa teed, enne kui teksti pilte saab panna.

Omaette teema on IMCE -- panin selle peale ja see toimib, kuid integratsioon pole kuigi hea, nii et kokkuvõttes jääb selle korralik töölepanek 'tegemate tööde' alla oma aega ootama.

1. Administration > Configuration > Content Authoring > Text formats and editors > ja üle käia kõik, mis kasutavad CKEditori.

2. Tõmmata nupud nupureale, media ja imce (viimane ainult fullHTML-i puhul ja prooviks!)

3. Form settings of content type -> Edit widget settings of a file/image field -> Check „Allow users to select files from Imce File Manager for this field.”; save. (Aga veelkord, see on IMCE asi, edasi siit ei saanud.) (You should now see the "Open File Browser" link above the upload widget in the content form.)

4. Align filter & Embed filter must be enabled

5 Structure -> Display modes -> View modes -> siin teha kõik vajalikud, mis vastavad image style'idele.

6 Structure > Media types > Image > Manage Display ->siin viiakse asjad kokkku; enable kõik mis vajalik, ja siis viia vastavusse, st käia ükshaaval üle ja panna media type'ile vastav image type külge.

7. Administration > Configuration > Content Authoring > Text formats and editors > Embedded media panna paika default (220), lubatud mode'id ja save. Media -> Allow user to override default...

Selles numbris