Zeropoint
Alla tõmmata, enable, set default.
Diable -> Site name, site slogan.
Style Sky, Layout width – adaptive width, Sidebar layouts – variable asymmetrical sidebars (wide), Themed blocks – sidebars only, Rounded corners, header image rotator, 0point login/reg links (paneb ilusad vähemärgatavad lingid yles paremasse nurka).
Roteeruvad pildid asuvad kataloogis ...(peakataloog)/sites/all/themes/zeropoint/_custom/headerimages.
Pildi mõõt on 846x200.
200 kõrguseks on oluline, pildid võivad ka pikemad olla, eelduselt et vasak ots on must (kaob hiire alla).
Üldiselt on praktiliselt kõik lisamudru kataloogis (peakataloog)/sites/all/themes/zeropoint/_custom/ (seal on footer, läbipaistev hiir ja kõik muu).
Logo ja favicon (hiicon) on kataloogis (peakataloog)/sites/default/files
Veel on vahetatud ikoonid ja üldse paisus custom.css nii suureks, et see on eraldi ära toodud.
CTI Flex + NB! ZEN - see ei tööta ilma ;-)
CTI Flex on ZENi alamteema. Zeni ei ole vaja enableda, aga see peab masinas olemas olema.
Default confis ainult White+Blue, rounded corners 3px, ja muidugi logoks Logo_hiir_64.png (upload) ja icoks hiicon.jpg (selle võib lihtsalt kirjutada, see olemas ju). User menu, slogan, name ja breadcrumbs kah keelata.
Siis Structure -> Blocks -> CTIFLex ->help minema ja main menu sisualalt ära!
Suurem konf hetkel tegemata.
Views Fluid Grid
Noh, see pole teema, aga sellega on ka trikke tehtud -- VFG enda kataloogis on esiteks VFG_taust.png ja css-i on moditud.
NB! Selleks, et näiteks laiusi juurde teha, tuleb otsida fail css/views_fluid_grid.size.css ja kirjutada sinna juurde näiteks rida:
ul.views-fluid-grid-items-width-120 li.views-fluid-grid-item { width: 120px; }
ja lisaks tuleb võtta fail views/views.fluid.grid.plugin.style.inc ja kirjutada sinna lisaks see boldiga osa:
$items_width_options = array('' => t('Auto')) + drupal_map_assoc(variable_get('views_fluid_grid_plugin_style_widths', array(100, 120, 150, 180, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500)));
- Printer-friendly version
- Log in to post comments