Last Sentinel

Valmimisaasta
2023
Režissöör
Tootjamaa
Kestus (min)
117

Lähitulevikus paikneb ääretus meres „viimane” vahipost, mida mehitab neljaliikmeline valvkond, oodates vahetust või vaenlast. Laev tulebki, kuid kas see toob lahenduse... või veel rohkem küsimusi?

Image
Peategelased Lucien Laviscount ja Kate Bosworth
Keskmine hinne
5.5000
Arvustused

Kinoloog: 6 [0-10] lisatud: 2023-05-29

Viimane vahipost on alati kõigest eelviimane
Isolatsioon. Üksindus. Väsimus. Tüdimus. Masendus. Lootusetus. Mahajäetuse tunne. Kohusetunne. Enesealahoiuinstinkt. Truudus. Ja reetlikkus.
See on film tulevikust, aga samas ka olevikust ja minevikust.
See linateos ei ole ainult ulmefännidele, sest siit tõuseb esile see, mis puudutab igaüht meist: inimene, inimlikkus... ja ebainimlikkus. Nagu see iga tõeliselt hea ulmeteose puhul olema peabki.
Ma ei ole kindel, kas film „Viimane vahipost” ikka on tõeliselt hea teos. Aga selle nimel on vähemalt kõvasti vaeva nähtud. Ja see annab lootust.
Head vaatamist!

Ats: 5 [0-10] lisatud: 2023-06-16

Oo tempora, oo mores... Alustaksin sealt, kus Kinoloog lõpetas -- on vaeva nähtud ja tulemus on päris vaadatav... Kui jätta kõrvale kogu asja ülesehitusest õhkuv poliitkorrektsus, ehk kas film ikka suudab tõusta kõrgemale esimestest kaadritest ilmsest 1984-likust fataalsusest, mida võib kokku võtta: "neeger saab valget naist" -- praegu ei tohi ju teistsuguseid filme teha.

Kui sellest mööda vaadata ja no et natuke punnitatud ja usutamatu, siis mingist marvelist või mangast muidugi hulga parem.