Transformers: Rise of the Beasts

Valmimisaasta
2023
Režissöör
Tootjamaa
Kestus (min)
127

Autobottidega liituvad uut liiki transformerid – maksimalid – ja asuvad üheskoos Maad sissetungijate eest kaitsma.

Image
Transformerid: Elukate tõus
Keskmine hinne
1.0000
Arvustused

Ats: 1 [0-10] lisatud: 2023-09-15

SAASTAHOIATUS

See on lihtsalt kurb ja hale, kui madalale laskuvad mõnikord järjed...

Kui ma ei loeks (nii IMDB-st kui tiitritest alguses), et tegu põhimõtteliselt sama pundiga, kes tegi esimesed, oleksin arvanud, et tegu on mingi odava, fake-järjega, millega hakkama saanud mingi nurgatagune stuudio, mille toodangut isegi B-filmide kategooriasse liigitatakse pigem halastusest.

Tõsiselt ka -- selles filmis polnud enam midagi. Hiigelsuured robotid, mis muutuvad aeg-ajalt autodeks; sekka karikatuursed loomakujulised. See on tõeliselt loll mõte, aga olgu, allakümnestele meeldib ja sellistele (ja kes vaimselt sellest east kunagi välja pole saanud) oli koomiks omal ajal suunatud. Esimest filmi, Transformers (2007), oli päris pull vaadata. Jah, olen korduvalt öelnud, et ega ma sellest muud ei mäleta kui Megan Foxi paljast kõhtu, aga ikkagi oli film uudne ja kohati naljakas ja kuidagi lahe.

See kõik on kadunud. Filmi jooksul polnud ühtki kohta, mis oleks tundunud lahe (et natuke koomiline või hästi tehtud); filmis polnud ühtki tegelast, kes oleks mulle korda läinud või keda oleks meeldiv vaadata (ajastu nõue: peategelased on värvilised ja naine on paks ja inetu); uudsus -- unustage ära!

Sisust: seekord on ürgpaha planeedisuurune ja sööb planeete (Jah, tõesti nii rumal, aga mina ei mõelnud seda välja!); Maale on peidetud mingi helendav törakas, mille abil see Maale kallale saaks ja siis nad (head ja selle paha käsilased) seda üksteiselt üle löövad, kuni lõpumadinas head selle jälle kätte saavad ja pahad purustatakse.

... ja ma ei räägi isegi sellistest lapsustest, et ürgpaha silm või suu või mis iganes (noh, see hõõguv asi, mille kaudu see suhtleb) on käsilasega rääkides umbes 50-meetrine ja planeete rünnates umbes 1000-kilomeetrine...